Testa Broken Sword: The Angel of Death

Robot
Testa Broken Sword: The Angel of Death
Medlem
Testa Broken Sword: The Angel of Death

Gaaah!1 Ladda hem eller inte ladda hem? Å ena sidan skulle det innebära Broken Sword 4. Nu. Å andra sidan skulle det innebära spoilers :S

Edit:

Citat:

Waiting for your turn to download
Estimated Wait
206 minutes

Okej, ladda hem. Men beslutet om att spela behöver jag alltså inte göra förrän mycket senare ikväll.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Har det om 4 min... Älska gamershell......

Redaktör
Medlem

Bara jag som får ett felmeddelande när jag försöker starta demon som säger att den inte hittar d3dx9_29.dll? Har testat ominstallera och använda demo nerladdade från olika ställen utan resultat.

Medlem
Skrivet av Cane:

Bara jag som får ett felmeddelande när jag försöker starta demon som säger att den inte hittar d3dx9_29.dll? Har testat ominstallera och använda demo nerladdade från olika ställen utan resultat.

Har du senaste directX?

Medlem

Det bör jag ha annars borde den väl ändå frågat om jag vill uppdatera det.
Även om det var ett tag sen jag köpte och spelade något nytt spel så har jag ju spelat andra relativt nya demo så som Company of heroes, paraworld m.m. och dem bör ju använda samma Directx som Broken sword tycker man.

Medlem

Cane du kan ladda ner din saknade dll-fil.... http://www.dll-files.com/

Ibland när man avinstallerar spel så råkar den ibland ta bort vissa dll-filer. Därför det kan försvinna ibland.

Btw, gillade detta. Dom har infört det hederliga peka klicka igen underbart. Detta spelet kommer nog bli bra

Medlem

Fan får samma fel som Cane... Vettefan vad det beror på...

Medlem

Ignorerar alla mig? Leta upp dll-filen på sidan som jag postade på mitt förra inlägg ffs! Där finns alla dll-filer.

Medlem

älska broken sword bara älska 1 an är ju bäst och 2an väldigt tätt därefter, dock var 3an en trevlig överaskning men detta ser ut att kunna bli ritkgit bra


signatur

Nämen!

Inaktiv

Det här var en trevlig överraskning, definitivt ett köp! September-månad kommer bli svindyr.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Ignorerar alla mig? Leta upp dll-filen på sidan som jag postade på mitt förra inlägg ffs! Där finns alla dll-filer.

Tyvärr finns inte just den filen jag saknade, finns 28 och 30 men inte 29.

Medlem

http://www.toymaker.info/Games/html/d3dx_dlls.html där finns filen. Eller så kör man directx installern igen, borde lägga in filen igen.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Fargo:

Ignorerar alla mig? Leta upp dll-filen på sidan som jag postade på mitt förra inlägg ffs! Där finns alla dll-filer.

Tyvärr finns inte just den filen jag saknade, finns 28 och 30 men inte 29.

Ok, my bad. Men du kunde alltid googlat. Finns massor såna här sidor där du kan hitta saknade dll-filer.

Medlem

Hmm, finns det ngn inventory el likn i spelet, kan inte fatta att jag fastnat i demot...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Till dom som saknar dll filer. Är ganska säker att det är pga att ni inte har senaste versionen av directx. Det släpps flera nya version av directx som inte får någon märkbar versions ökning (alla heter 9.0c).

Kör denna så borde det funka:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=s...

Medlem

Fastnade... =( Kommer inte vidare efter att man har kommit in på det där slakteriet.... Har lyssnat på nåt samtal mellan 3 personer, sen kommer jag inte längre. Någon som har några tips?

Medlem

Måste säga att detta gör ju så att det blir lite mer som de äldre äventyrsspelen där man klickar sig runt och det gillar jag, har vi tur så kanske detta återupplivar genren

Medlem
Skrivet av simulacra:

Hmm, finns det ngn inventory el likn i spelet, kan inte fatta att jag fastnat i demot...

Håll musen i överkant av skärmen så ploppar det fram lite prylar

Förövrigt helt okej spel, blir dock lite frustrerad på kameravinklarna ibland. Visst, dom har lyckats plocka bort alla.. scener.. eller vad man ska kalla dom.. men ibland är kameran lite jobbig

Dock fastnade jag efter en stunds spelande igår :/ Om nån kunde ge ett litet tips så vore det fint ;D

Har kommit in i slakteriet, kollat runt där en massa, samt har använt dendär trucken till att blänga genom gallret in i deras kontor, nu ska jag typ få dom att gå där ifrån, men hur? Glöm inte spoiler-taggen när du svarar ;D

Medlem
Skrivet av Katana:

Dock fastnade jag efter en stunds spelande igår :/ Om nån kunde ge ett litet tips så vore det fint ;D

Dörren i första rummet har öppnats... börja leta där. Tänk på att ta med dig "fire-proof blanket".


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av simulacra:

Hmm, finns det ngn inventory el likn i spelet, kan inte fatta att jag fastnat i demot...

Håll musen i överkant av skärmen så ploppar det fram lite prylar

Förövrigt helt okej spel, blir dock lite frustrerad på kameravinklarna ibland. Visst, dom har lyckats plocka bort alla.. scener.. eller vad man ska kalla dom.. men ibland är kameran lite jobbig

Dock fastnade jag efter en stunds spelande igår :/ Om nån kunde ge ett litet tips så vore det fint ;D

Har kommit in i slakteriet, kollat runt där en massa, samt har använt dendär trucken till att blänga genom gallret in i deras kontor, nu ska jag typ få dom att gå där ifrån, men hur? Glöm inte spoiler-taggen när du svarar ;D

Är i exakt samma situation.... säg till hur du gjorde om du klurar ut det

Medlem
Skrivet av Katana:

Dörren i första rummet har öppnats... börja leta där. Tänk på att ta med dig "fire-proof blanket".

mjo, men allt som finns där är ju ett par stekar som man blir flottig av...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Ack o vé, har fastnat!

Vad ska man göra precis efter att mafioso-killarna har stuckit? Måste göra något med hemliga kortavläsaren antar jag, men vad?

Inaktiv

sitter fast på samma ställe som simulacra.

Inaktiv
Skrivet av MuFFinZ:

sitter fast på samma ställe som simulacra.

Plocka upp den glödvarma träbiten med fire proof blanket precis under köttet, placera den vid air-vent

Medlem

Jag får inte ens igång trucken i slakteriet. Vad ska man göra? Korv och is har jag

/Rob

1
Skriv svar