Trubbel i fotbollsparadiset

Medlem
Trubbel i fotbollsparadiset

pfft, fotboll...


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Är det inte mer trubbel när MS har monopol på bra fotbollsspel ?

Är nyhetspostaren 360fanboy ?

Medlem

kanske det och vad är du doe pcfanboy?

Medlem
Skrivet av zauii89:

kanske det och vad är du doe pcfanboy?

Fz.se är en PC-spels sida så varför inte ?

Medlem

fz var en quake sida, sen en pc spels sida. Nu är det en gamer sida, för alla platformar


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

fz var en quake sida, sen en pc spels sida. Nu är det en gamer sida, för alla platformar

Precis...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

FZ är fortfarande en hemsida som är mest för PC-spel, har man reggat sig på denna hemsidan endast för konsolnyheter så tycker jag att man har kommit till helt fel ställe och jag rekommenderar i sådana fall http://www.hype.se/ som är en konsolspelssida. Ja, Wardancer det var en quakesida, men glöm inte att Quake är ett PC-spel.

Alltså, Zauii89 som klankar ner på någon annan för att vara pc-fanboy kanske har glömt att ALLA som är medlemmar på FZ har en PC, dem spelar antagligen PC-spel också. iom det så borde det vara helt naturligt att vara en Pc-fanboy på denna hemsidan.

Inaktiv

Är inte fanboy åt något håll, men Microsoft har tydligt försökt göra sin konsol till ett fotbollsparadis - men man misslyckades alltså. Och det glädjer mig faktiskt.

1
Skriv svar