Point of Existence 2-klient släppt

Robot
Medlem
Point of Existence 2-klient släppt

Två fel:
1. "släpps via spelets hemsida." Det är en mod.
2. Ni har glömt tvåan (2) i Point of Existence.

Inga allvarliga fel men är ju bättre om det är helt rätt..

Medlem

Med tanke på att PoE2 har helt egen innehåll i "modden", ex. banor, vapen, arméer, fordon och dyl så kan det räknas som ett "gratis spel" då den helt enkelt använder sig av en existerande spelmotor.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

"Mod (från modifikation) är ett uttryck som används för att definiera modifikationer av ett program (oftast ett datorspel) som lägger till eller ändrar funktioner och möjligheter. Ett exempel på en av de mest kända modifikationerna är Counter-Strike, som från början var en modifikation till spelet Half-Life."
Källa
Man får väl utrycka sig hur man vill men helt teknist sett är ju mod det rätta ordet..

Medlem

Lite ON TOPIC nu, den här "modden" ska bli kul o spela imorn. Spelar OPK just nu, from imorn så ska jag spela det här tills BF2142 blir släppt. Så nu har man nåt roligt att spela tills dess.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Lite synd bara att det inte funkar med rankade servrar..

Redaktör

Qrush: tack, du har rätt i både 1 och 2. Har ändrat nyheten.


signatur
Medlem
Skrivet av Qrush:

Lite synd bara att det inte funkar med rankade servrar..

Personligen tycker jag det är bra, för då slipper man alla kåta statspadders!! Slipper man alla noobs som inte kan bete sig.. Pröva OPK, alla som spelar det sköter sig och verkligen kör med teamwork. Har nog fortfarande inte blivit TK:ad med flit av någon.. eller något sådant!! Såå skönt!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

HaZe303, ska göra det!

Xtrmntr, ok varsågod.

Inaktiv
Skrivet av darkthunder:

Med tanke på att PoE2 har helt egen innehåll i "modden", ex. banor, vapen, arméer, fordon och dyl så kan det räknas som ett "gratis spel" då den helt enkelt använder sig av en existerande spelmotor.

Du har nästan rätt. Men delar av PoE2's interface kommer från original BF2 och är inte fullt ändrade.

För den som laddade ner PoE2 i torrentform finns ett lösenord på PoE2 sidan.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Kan ni inte lägga upp klienten i FZ filarkiv?

Medlem

Dom lägger nog upp den när den oskyddade klienten kommer upp. (utan lösen)

Inaktiv

Eller klipp&klistra från här (punkterna ska med) :

..]POEv1.0.0[..]BIGthanksTOeveryoneWHOhasSUPPORTEDus]..

Lösenordet är ju nu officiellt släppt.


signatur
Inaktiv

[quote=HaZe303]

Skrivet av Qrush:

Pröva OPK, alla som spelar det sköter sig och verkligen kör med teamwork. Har nog fortfarande inte blivit TK:ad med flit av någon.. eller något sådant!! Såå skönt!

Skämtar du? Jag laddade hem det för drygt en vecka sedan för att kolla ifall det fanns fler sjyssta moddar än PRMM. Det hela slutade med att jag lirade i ca 10 minuter för att sedan helt förtvivlad stänga av och avinstallera direkt eftersom att jag inte kände en endaste liten skillnad från VBF2.
Enligt mig så var det exakt lika mycket TK och jobbiga lirare som aldrig har hört talas om TW. Och då menar jag inte bara TW inom sin squad. Hela laget måste använda sig av TW för att en omgång ska flyta på riktigt bra. Det är det som skiljer PRMM från alla andra modddar i min mening

Medlem

Ja vad ska man säga? Smaken är som baken!

1
Skriv svar