Registrera ditt nick i BF2142

Robot
Medlem
Registrera ditt nick i BF2142

Cheeeeses.... vilken gammal nyhet... tror det har varit framme några dagar redan... inte meningen att gnälla... men cheeeses...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Nej tack, DICE/EA. Säg till igen när ni dragit er ur Battlefield-träsket och blivit innovativa igen

Inaktiv
Skrivet av gimpfarfar:

Nej tack, DICE/EA. Säg till igen när ni dragit er ur Battlefield-träsket och blivit innovativa igen

Hmm... Är inte BF2 innovativt? Det enda FPS som tillåter folk att spela Teamplay utan att behöva ha Ventrilo eller Teamspeak när man spelar i squads.
Commander funktionen skall man inte heller glömma.
Sen så tycker jag det verkar kul att få storma fiendens supernova i BF 2142!


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Cheeeeses.... vilken gammal nyhet... tror det har varit framme några dagar redan... inte meningen att gnälla... men cheeeses...

Right, det där var ju nödvändigt.

Medlem

Har inget emot BF2, detta är en BF2142-nyhet och det är det jag klagar på. Kom igen, hela spelet är ju bara en BF2 mod som de vill kränga för 500:-.

Medlem

dom borde göra ett helt nytt spel. Börjar bli less på BF, fast dom är väl rädd att förlora pengar antar jag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av gimpfarfar:

Har inget emot BF2, detta är en BF2142-nyhet och det är det jag klagar på. Kom igen, hela spelet är ju bara en BF2 mod som de vill kränga för 500:-.

Snacka inte skit innan du spelat det. How should i know if you have played it? Ja en ren gissning bara!

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av gimpfarfar:

Har inget emot BF2, detta är en BF2142-nyhet och det är det jag klagar på. Kom igen, hela spelet är ju bara en BF2 mod som de vill kränga för 500:-.

Snacka inte skit innan du spelat det. How should i know if you have played it? Ja en ren gissning bara!

klart man kan tycka så då spelet i stort ser ut som en halvdan mod till bf2. DICE har blivit betydligt sämre med åren imo...hoppas bad company kan fixa till deras dåliga rykte.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Flakmonkey

Senaste åren? det har gått utför sedan Pinball Fantasies

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Senaste åren? det har gått utför sedan Pinball Fantasies

Haha

Medlem

Som sagt en ganska gammal nyhet (resarverade mitt nick för ett bra tag sen ), men bättre sent än aldrig...

Medlem

Hade missat detta, så tack för påminnelsen Kyraal reserverat, fast under betan spelar jag under ett annat namn

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Senaste åren? det har gått utför sedan Pinball Fantasies

Tror inte Pinball Fantasies skall räknas till dom senaste åren;)

Medlem
Skrivet av Daven:
Skrivet av Nosnos:

Senaste åren? det har gått utför sedan Pinball Fantasies

Tror inte Pinball Fantasies skall räknas till dom senaste åren;)

Tror det är just det han menar.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Cheeeeses.... vilken gammal nyhet... tror det har varit framme några dagar redan... inte meningen att gnälla... men cheeeses...

Skrivet av skottet:

Som sagt en ganska gammal nyhet (resarverade mitt nick för ett bra tag sen ), men bättre sent än aldrig...

Ni kunde iofs rapporterat det till FZ när ni visste det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Klappat och klart.

Tack till fz.se för att ni uppmärksammat detta, hade aldrig snappat upp det om det inte vore för er.

Medlem

skitlir. Hoppas de hittar på något nytt, jag är väldigt besviken

Inaktiv
Skrivet av Toye:
Skrivet av gimpfarfar:

Nej tack, DICE/EA. Säg till igen när ni dragit er ur Battlefield-träsket och blivit innovativa igen

Hmm... Är inte BF2 innovativt? Det enda FPS som tillåter folk att spela Teamplay utan att behöva ha Ventrilo eller Teamspeak när man spelar i squads.
Commander funktionen skall man inte heller glömma.

Uhm?
Finns massor av andra spel som har både inbyggt VOIP, squad, och commanderfunktion.
Bl.a UT04, Natural Selection, Savage, mm....

Visst, det fungerar relativt bra i BF2 men att kalla det innovativt är väl ändå att gå till överdrift.

Medlem

Verkar rätt så bra (är i betan), mycket bättre känsla på vapnena och titan mode är en fräsch omväxling till alla flag captures.

MEN naturligtvis var dom TVUNGEN att lägga in "orbital strikes" och "emp strike" *sigh* ännu mera "attacker från luften du inte kan värja dig mot som garanterat poppar upp när du nyss tagit en flagga" eller andra nyckel grejjer.

förstår inte att fler folk inte klagar på det :/

nåja vem vet, kanske DICE får lite vett i nån patch till BF2142 och lägger in flera server inställningar, som tex stänga av allt vad OS's och EMP strikes heter.

Inaktiv

Det enda som finns nu i betan är just EMP-strikes, och det är ju inga större problem...Som infanteri är man ju relativt osårbar mot EMP-strikes...Och kom ihåg, detta är ju bara en beta, och ingen färdig version...mycket kommer att ändras. De som klagar på BF2142 borde testa det, jag var skeptisk men det är som bortblåst nu efter några dar i betan. Och nej, det är ingen mod till BF2 (även om man kan kalla det så rent tekniskt) utan ett helt nytt spel, med BF-känsla. Cred till DICE som betatestar så här, för att få bort buggar och exploits innan release...
Och till alla som gnäller över BF...sluta spela.

Sarge


signatur

God coded the world in six days

Medlem

Jag kan ända inte resarvera nått namn. får bara det här felet

E 999 $ 4 $

Medlem

Fyfan, BF2142 är skitfattigt hur kan ni spela något som inte är innovativt, fyfan vad fattigt det är bara en mod....

Nickname reserved!

Medlem

Tristande designen någonsin i ett BF spel tycker jag. Enda bilderna som är intressanta är de photoshoppade.

Medlem
Skrivet av Sgt.Timmen:

Och till alla som gnäller över BF...sluta spela.

Been there done that.. BF SUGER! 8)

Skämt åsido.. orsaken att jag undviker BF är att jag inte vill hamna i cirkusen med utlovade patchar som sedan försvinner ut i löftesrymden. Det har gått utför sedan patchningar överläts på DICE-kanada.

Har inte köpt en DICE produkt sedan dess.


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Medlem

Hur får man tag på en nyckelgyckel utan att betala på FP?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Jo, patchhelvetet har ju många av oss varit i, och därför är det ju bra att DICE testar en beta så här, för att det inte ska bli både herr o fru fanstyg när man ska patcha/patchat.
Så det är KanadaDajs som har hand om patcharna?
Betan släpps i en öppen fas snart, då kommer många att komma med. Blir ju en ny klient tills dess med. Att få en nyckel nu utan att betala 50 pengar cirka blir nog svårt...

Sarge


signatur

God coded the world in six days

Inaktiv

Men jag tror jag får nått bryyyt snart!!

Har ett konto på electronicarts.se men när jag anger det vid registreringen får jag:

"We were unable to find your account based on the information you have entered. Please correct the error and try again or check out our support site for further information "

Okej... *ehm*jag reggar ett nytt konto på battlefield.ea så borde det vara grönt då... men när jag försöker skapa ett nytt konto så får jag:

"The following error has occurred:
Authorization Failure
Explanation:
Your screen name is not authorized to view this page.

How to Fix the Problem:
Please sign in with an authorized screen name first, and then perform the action that brought you to this page."

Är det meningen att man ska kunna regga sig över huvud taget? Blir helt sjuk i huvet av EA....

ps/nej! jag använder inte åäö eller tecken och jag kan inte skapa ett konto om jag så väljer "sdföaole" som användarnamn/ds


signatur

Du har problem med din anslutning va?

Inaktiv

*ehm* "sdföaole" utan ö alltså... menar jag....


signatur

Du har problem med din anslutning va?

URK
Medlem

samma här har till och med meil ifrån EA själv som säger att jag har rätt lösenord och andvändar namn men ändå kan man inte göra ett skitt att regga sig. även kan jag inte regga om det. EA upp i dagen


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

12
Skriv svar