Just Cause-demon släppt

Medlem

http://pcgames.gwn.com/downloads/sponsor.php/id/7041/mirror/3...
Går så fort det kan hela tiden, det kan ta typ 1 min att starta nedladdningen men.. 900kb/s är inte så pjåkigt

Medlem

Heya: hur är demot tidbegränsat? går de bara tex spela 1 gång i typ 30min och sen funkar de inte längre? Nån som kollat igenom cfg och ini filerna om de är lätt att låsa up isåf?

Inaktiv

Tänk er GTA fast bara hälften så bra så har ni Just cause...

Besviken...körkänslan= bläääääh.
Skriker konsolspel också...

Medlem

Me (L) FZ's nerladdnings hastigheter! (~1,3mb/s)

Medlem

Riktig besvikelse. Känslan är totalt obefintlig. Usch va trist=(

Medlem
Skrivet av Strumpa:

http://pcgames.gwn.com/downloads/sponsor.php/id/7041/mirror/3...
Går så fort det kan hela tiden, det kan ta typ 1 min att starta nedladdningen men.. 900kb/s är inte så pjåkigt

Mycket bra speed!!! Ligger i 300 om en halvtimme så :D. Och jag strunar att folk trash-pratar spelet, jag ska skaffa en egen uppfattning först.

Inaktiv

Yepp, en besvikelse.
Inte mycke till känsla och kontrollerna va oerhört känsliga i fordon, medans man fick swinga me musen för att nåt skulle hända.
Vet inte vad jag ska tycka.


signatur

.

Skrivet av Der Untergang:

Skriker konsolspel också...

Det är ett konsollspel...

Medlem
Skrivet av Frazz:

Heya: hur är demot tidbegränsat? går de bara tex spela 1 gång i typ 30min och sen funkar de inte längre? Nån som kollat igenom cfg och ini filerna om de är lätt att låsa up isåf?

Man måste döda sina mål innan de försvinner, annars blir det mission failed, eller hinna till ett visst ställe med ett fordon innan det är för sent.. förutom det var det ingen tidsbegränsning vad jag vet.

Medlem

fan, det verkar som filarkivet bara är en sorglig hög dåtid som borde göras om.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

*har inga höga förväntningar*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Recmac, det borde du inte ha.. Det var som ett gammalt bondspel fast med lite snyggare grafik..
Själv tyckte jag att det var väldigt dåligt men tycker ändå att det var värt att ladda ner,, Tog ju ändå bara 10 min,,
Sedan kan man ju ha olika uppfattning på spel..

Jag tror inte man hinner lära sig spelstilen och hinna uppskatta spelet på tio minuter. Speciellt inte om man är en gammal GTA-spelare som förväntar sig en klon.

Riktigt roligt blir det när man stuntar sig igenom jakterna, skuttar mellan bilarna som en kanin och snor helikoptern som man blir jagad av.

Inaktiv

Någon som lyckats knäcka tidsbegränsningen än?


signatur

Omnia et faeces!

Inaktiv

hehe e det ett skämt ? 30 kb sec brukar ju ligga upp mot 1mb

Medlem

Det här spelet är som gjort för xbox 360... fyfan va grymt vackra landskap, oblivion är fult jämfört med det här. Har inte testat pc versionen än, men jag tror det här spelet passar bättre på konsol. Ett garanterat köp för mig, köper nog det här hellre än Saints Row.. Mycket bättre optimerat än SR också.. Jag gillar det här skarpt som ni kanske förstått!!

Just Cause @ Xbox360 @ HD-Ready LCD-TV... är en underbar kombination här hemma...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Snygg grafik. Gameplay sög dock.

Medlem

Tankar XBOX 360 demot, verkar blivit en dålig version till PC (passar inte).


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Jag verkar vara den enda? Men iaf, jag tyckte spelet var helt ok! Snyggt, körningen var sådär men jag tycker inte det var några större problem. Jag gillar det iaf.

Medlem

Jag verkar vara den enda? Men iaf, jag tyckte spelet var helt ok! Snyggt, körningen var sådär men jag tycker inte det var några större problem. Jag gillar det iaf.

Medlem

Älskade grafiken.:up:
Men spelkänslan kändes helt fel.:down:


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Finns ett sätt så man kan köra lite Freeroam iaf. Gör bara de första uppdraget sen e de bara att undersöka ön så länge du hinner.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Der Untergang:

Skriker konsolspel också...

Det är ett konsollspel...

Spelet må vara gjort för konsoll i första hand, men det är ingen ursäkt för att slarva med konverteringen till PC.

Medlem

Skönt att veta att det var så dåligt som jag förstod från början.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tänk på att det är ett demo...

Medlem

Nedladdningar: 12363 (104742.42/dag)

Medlem

Jag gråter ett spel med sån potential, sabbas av urusla kontroller, och lite halv fnoskig grafik på characters etc. Explosioner och miljön e helt okej grafik älskar vattnet, och båt åkandet. Men allt annat känns fel Jag som hadde längtat efter något bättre men men, man ska inte döma fjädern av hela hönan. Man får testa full verisionen med, kanske e bättre?


signatur

Nämen!

Medlem

Var Riktigt skoj på 360n, väldigt fin grafik och underbar styrning. Jag hoppas att man inte blir bootad till main menu för att man misslyckas med ett updrag, i fullversionen, dock. Var extremt irriterande.


signatur
Medlem

Jag testade Xbox360 demot och tycker det var ganska roligt. Vackert var det också. Det var bara synd att man tvingades stressa igenom det. Till rätt pris kan jag nog tänka mig att köpa det men just nu är det Dead Rising som gäller.

Skriv svar