Fullt upptagen igen
Jodå, jag är minsann allt upptagen... med att vänta på Bioshock CE till PC. Slutsålt i hela Örebro vilket tvingade mig att beställa över internet, som gjordes igår. Usch, jag som vill spela det nu! Däremot så fixade jag två saker som håller mig uppehållen till dess att jag får det, jag köpte #Project: Snowblind till Xbox 1. Det spelet har jag varit intresserad av att köpa ända sen jag läste en recension och måste säga att det har varit en väldigt positiv början, sjukt mycket roliga gadgets finns det att använda.
Sak nr 2 är Mass Effect Revelation. Beställde den egentligen för en vecka sen men fick idag och har läst de första 260 sidorna, tycker att boken varit riktigt bra än så länge. Känns som att man förstår mer om hur Mass Effect universumet ser ut och en hel del information ges om de olika raserna. Boken är riktigt bra skriven också, men jag har hört att slutet inte ska vara lika bra utan mer en övergång till början av spelet (boken kommer före chronologiskt sett). Boken följer med i Collectors Edition, som jag ändå kommer köpa, men för 75kr och gratis frakt så är det väl värt ett inköp innan spelet kommer, man har inte tid att läsa när man kan spela. Jag återkommer när jag läst färdigt med en lite större recension. Notera, boken är på engelska.
Väntan på BioShock tynar smått när man har så mycket bra att göra under tiden. Brorsan beställde också 300 på Bluray till sin PS3 i samma beställning som BioShock. 300 blir intressant att se på i HD.