EA tillkännager Battlefield: Bad Company
Känns som battlefield kommer längre och längre ifrån BF1942 och blir mer och mer.... tja vet inte riktigt men gillar det inte riktigt
Vadå de kan ju inte göra ww2 gameplay hela livet!
Kom att tänka på en sak... om BF:Bad Company kommer till PC, och EA som nyligen införskaffat licens för UE3 för "Next-gen titlar", är det möjligt att EA/Dice använder UE3 för en eventuell Battlefield 3?
Betvivar du dice egen förmåga att bygga en motor att driva ett möjligt BF3 till PC eller?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield Battlefield
sigh....
Helt ärligt så har battlefield haft de bästa uppföljarna tycker jag. Inte ett enda battlefield jag tycker ha varit dåligt. Har då lirat BF1942, BF:Vietnam och BF2. Riktiga höjdare, så hoppas att detta blir lika bra som de gamla. Dock saknade jag lådorna med ammo/heal i BF2.
/_\_/_\
/_\
Kom att tänka på en sak... om BF:Bad Company kommer till PC, och EA som nyligen införskaffat licens för UE3 för "Next-gen titlar", är det möjligt att EA/Dice använder UE3 för en eventuell Battlefield 3?
Betvivar du dice egen förmåga att bygga en motor att driva ett möjligt BF3 till PC eller?
Eller så undrar han bara om de kommer använda UE3...
Man borde kunna lägga in sin egna ansikte till sin gubbe.
Laddar upp en bild som man följer efter en mall. Sedan så fixar motorn ansiktet och du syns för alla snygga tjejer.
Om de finns nåra.
joo och man minns hur lyckat det var i Operation Flashpoint ^^
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.