EA tillkännager Battlefield: Bad Company

Inaktiv
Skrivet av KEFF:

"...svenska Digital Illusions stockholmskontor jobbar med ytterligare ett spel i Battlefield-serien..."

Så var det ju med battlefield 2 också, men sen kom kanada in och gjorde cp-patcher som t.ex. förstörde blackhawken.

Jag är ganska säker på att det är kanada som sköter patchningen av bf2. Hörde det i en annan tråd här på fz.

Medlem

signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Wow.. det där ser faktiskt ut som riktigt bra skit! DISCH!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av snyft:

Helt ärligt så har battlefield haft de bästa uppföljarna tycker jag. Inte ett enda battlefield jag tycker ha varit dåligt. Har då lirat BF1942, BF:Vietnam och BF2. Riktiga höjdare, så hoppas att detta blir lika bra som de gamla. Dock saknade jag lådorna med ammo/heal i BF2.

Och jag tänker tvärtom, tycker BF-serien dog när BF:V kom. Själv spelade jag BF:V en kortare period, det höll inte i längden för mig. BF2, fint, najs.. men ärligt talat så kan jag likaväl spela Desert Combat till BF1942. Tycker helt enkelt Dice sålt sin själ till djävulen, och vid det här laget hoppas jag verkligen inte att denne s.k djävul är okänd.

Betvivlar inte Dice Swe's recept när det kommer till att göra ett bra spel, men däremot EA och Dice Canada's recept när det kommer till underhåll..

12
Skriv svar