Ubisoft tecknar avtal med LucasArts

Robot
Medlem
Ubisoft tecknar avtal med LucasArts

Men men, till pc då?
Vill ju ha, star wars knäcker.

Medlem

Hm..den där länken funkade inte för mig.

Medlem

Ge mig ett Kotor3 och JK4 :<


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

psp imponerar

Medlem

är inte nästa Jedi Knight spel numer 5 i serien?

Inget fel på fler Star Wars spel men skulle personligen heldre se ett Monkey Island eller Grim Fandango linande spel (varför inte i en star wars miljö så har man tagit 2 flugor i en smäll).


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Inaktiv

Mjööööööölk! (ur Star Wars-serien, dvs)


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Jee
Medlem

Skulle hellre velat sen ett nytt Jedi Knight till Wii.


signatur

Eller inte?

Medlem

Hade varit roligt med ett lightsaber spel till Wii. *står och vevar med kontrollen som en lightsaber*


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv
Skrivet av McKain:

är inte nästa Jedi Knight spel numer 5 i serien?

Inget fel på fler Star Wars spel men skulle personligen heldre se ett Monkey Island eller Grim Fandango linande spel (varför inte i en star wars miljö så har man tagit 2 flugor i en smäll).

Håller definitivt med! Saknar de gamla klassiska LucasArts liren.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Hade varit roligt med ett lightsaber spel till Wii. *står och vevar med kontrollen som en lightsaber*

Det är något som skulle kunne få mig att köpa en Wii.

Faen vad lattjo det skulle vara. zvooom, zzzmmm.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Ge mig ett Kotor3 och JK4 :<

Samma här.


signatur
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ge mig ett Kotor3 och JK4 :<

Amen!

Bara BioWare kan ge klartecken till Obsidian så har vi nog en trea på gång... Men det verkar trögt på den fronten... Crap!

Flakmonkey

Ge mig ett X-wing vs Tie-fighter... borde fungera mycket bättre nu när bredband är lite mer utbrett

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Ge mig ett X-wing vs Tie-fighter... borde fungera mycket bättre nu när bredband är lite mer utbrett

Skulle vara riktigt sjysst... Det har jag drömt om sen jag var liten och spelade Star Wars Deathstar Arkadspelet på Finlandsbåtarna... Skulle vara perfekt för pc eller XboxLive.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Marcus:

Amen!

Bara BioWare kan ge klartecken till Obsidian så har vi nog en trea på gång... Men det verkar trögt på den fronten... Crap!

Ja det är riktigt mysko det där. Fattar inte riktigt vad LucasArts pysslar med ibland.
Kotor 3 vore troligtvis en given kassasuccé och LucasArts gillar ju att tjäna pengar. Eller?

När två bra speltillverkare slår sina kloka huvuden och spelmotorer ihop så kan det bara bli bra. Sen du som sa nåt om mjölkning av star wars serien....? Har svårt att se det så även om nästan alla spelen hetat Star wars så har de haft olika spelsätt, handling etc för att inte bli anklagade för mjölkning. NBA/NFL/NHL/SOCCER -90 talet-2007, det kallar jag mjölkning.


signatur
Medlem

"lethal alliance"? <suck>

1
Skriv svar