Battlefield 2142-hemsida sjösatt

Robot
Inaktiv
Battlefield 2142-hemsida sjösatt

Släpp Betan så man kan testa spelet! ^^

Medlem

seriöst, är det någon som besöker dessa spel sidor och för den delen är på forumen. Känns väldigt reptivt att se alla storspel landsätta en stelt utformad hemsida med alla traditionella funktioner och uppdelningar.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Snyggt var det i alla fall (screenshotsen alltså), men vad har de två-benta kycklingarna i battlefield att göra?

Inaktiv

Spel sidor är till för att ge information, inte ögongodis -.-

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]Släpp Betan så man kan testa spelet! ^^

tyvärr så är ju betan bara för betalande användare på fileplanet ..fast du kanske är det ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]Spel sidor är till för att ge information, inte ögongodis -.-

FZ räcker gått och väl behövs ingen tom och idélös hemsiad för spel, kostar bara massa pengar som man kan lägga på bättre spel .:up:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Så, nu har man kollat igenom sidan ordentligt. Lite roligt att de har döpt European Union´s tank till A-8 TIGER, en liten "hyllning" till Tyskarnas Tiger som var den starkaste tanksen under WW2 kanske?


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Gutet att det skulle bli fileplanet subscribers only som får testa betan. Då vet man vem man ska skälla på när spelet ändå släpps i ett uselt skick.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

Verkar som alla tycker det är dåligt, stelt och felplacerade pengar av EA att släppa en informationssida för 2142. Hm. Varför?


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Dom har inget bättre för sig


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Ä! Ni gnäller bara för att gnälla..


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

O du gnäller tillbaka på de som gnäller för att gnälla, bara för att gnälla.... Sen så gör ju jag nu detsamma i nästa runda, åsså fortsätter det i all evighet...??? :P:D

Det skadar väl iofs inte med en infosida? De måste ju bemöta ET:QW promotion-taktik på nåt sätt?


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Äh, kommer betan till fileplanet snart så kommer den bli public lite efter

Själv kommer jag roa mig med BF2142 tills ET:QW släpps.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Folk gnäller inte för att gnälla.. De gnäller för att EA tjänar stora pengar = för att de är avundsjuka.. Så blir det alltid när ett företag/en person blir rik...

1
Skriv svar