First post!

nj
Medlem
First post!

Kunde inte låta bli rubriken, man blir lite skadad av att surfa på spelsidor/forum ibland har jag märkt...

Efter en massa om och men så fick det till slut bli en blogg här på FZ, funderat på att skapa en sedan funktionen lanserades men brist på bloggnamn har stoppat mig (ja, jag har svårt att komma på sådana triviala saker ibland).
Tyckte dock det blev ett rätt passande namn, alla tre saker kommer nog att märkas i de inlägg jag skriver här.

Har här under sommaren roat mig med att fota nästan alla mina spel och sedan lagt upp bilderna här på FZ.
Tyvärr så är det lite spel som saknas bland bilderna som jag vet att jag äger, exempelvis The Legend of Zelda (som tillsammans med Ice Climber var de första spelen jag någonsin ägde) vilket var komplett med ytterkartong, manual och övriga papper. Även mitt F-Zero X och Tekken 3 är spårlöst försvunna och jag är "aningen" bitter över det...

#blogg

Inaktiv
First post!

regnig semester?


signatur

To swing is not to Wii.

nj
Medlem
Skrivet av SwingCat:

regnig semester?

Jo, det passade tyvärr på att regna rätt rejält när jag åkte hemöver en sväng.
Fick några soldagar så då blev det en promenad i skogen hemma, lite slöande på altanen i solen
Väl tillbaka i Luleå så hade jag åkt på en rejäl förkylning med feber så då blev det ännu mer tid över till att fota spel

1
Skriv svar