FZ:s Entropia Universe-tävling avgjord
tydligen hade oturen semester denna dag för dig.
Grattis
Haha yes, äntligen att jag vann något! Tack så jättemycket FZ! Nu blev jag riktigt glad! Typ första gången jag har vunnit något.
Alla som vann, vi kan väl ta några öl i Entropia då?
Alla som vann, vi kan väl ta några öl i Entropia då?
Njaej - tyvärr... Entropia har gott om barer, men allt bartendrarna säjer är "Jag har tyvärr ingenting att servera, men jag väntar en sändning snart...". Så har det varit i över ett år nu...
(Innan dess sa dom "You've had enough!"... )
Men skål i alla fall!
Fan också Skål! Vi som har vunnit (och förmodligen inte börjat spela än) kan väl mötas och spela tillsammans? Skulle vara trevligt
Gött, vi kan väl skriva i den här tråden eller skapa en ny tråd sen när det blir aktuellt så att fler vinnare kan samlas.
Om ni bestämmer er för att testa, så tipsa mej...
Det finns ett mentorsystem i spelet och ni behöver definitivt en mentor för att komma nån vart. Vi kan bestämma möte om/när ni börjar (innan ni loggar in!) - annars får ni nån annan sopa som mentor...
Spelet är stort, svårt - och dyrt, tycker dom flesta. Men det handlar mest om att skaffa sej kunskap och information.
Många slutar efter ett par veckor. Jag är inne på mitt fjärde år...
SebbeSkarp:Äsch, det är inte viktigt _vad_ man vann utan _att_ man vann!
Oberion: Låter intressant, jag kontaktar dig när jag börjar spela iaf. I will do as you say, master.
Fick mina prylar idag, ska nog prova Entropia ikväll eller nåt
Jag skriver här eller startar en ny tråd när jag ska börja spela, vore kul om alla vinnare kunde spela tillsammans
Någon som har börjat spela? Har precis skapat en karaktär på Port Antlantis.