Spel jag ser fram emot just nu

Medlem
Spel jag ser fram emot just nu

Har precis gått igenom lite E3-material lite här och var. Nu har jag ganska klart för mig vad jag ser fram emot allra mest framöver!

#Legend of Zelda Phantom Hourglass: sucker for Zelda, och denna upplaga har fått mycket bra kritik hittills i Japan. Å andra sidan är det just i Japan.

#Assassin's Creed: ser otroligt spännande ut! Tycker mig se en del likheter med Prince of Persia, vilket jag gillar skarpt. Intressant setting och lagom mystisk huvudkaraktär. Av det lilla man vet om gameplayet verkar det vara något som man kan fastna framför. Om inte annat kan man säker spela det bara för att förundras över animationen som ser helt fantastisk ut!

#Battlefield: Bad Company: så klart jag ser fram emot detta, förstörelsen kommer att vara grym

Andra spel jag ser fram emot, men inte är tokig i:

#Unreal Tournament III: det var länge sen jag spelade UT, och det här kan vara det som får mig att spela det igen...

#Odin Sphere: när kommer det till Europa?! Det är sååå fint!

#Half-Life 2: Episode Two: och alla dom andra spelen som hänger med. Jag förväntar mig inga underverk, men det är förhoppningsvis bra nog för att fördriva ett par timmar.

#Guitar Hero III: GH är GH är GH. Låtutbudet avgör allt.

#Rock Band: Rock Band är inte GH, och ofantligt dyrt. Men det kan riktigt coolt. Precis som GH3 avgör låtutbudet.

#Stranglehold: Påminner om Max Payne i gameplayet, men med mindre emo och mer gladaction!

#Eternal Sonata och #Blue Dragon (har inte testat demot ännu) bådar gott som crpg. Hur kan man motstå Chopin och Akira Toriyama? Båda spelen kan suga fett eller rocka hårt. Jag känner att jag måste prova själv för att avgöra det.

Jag vill ha ett nytt bilspel också. Både #Forza Motorsport 2 och #Colin Mcrae: Dirt känns bra, men jag väntar in #Project Gotham Racing 4 innan jag bestämmer mig, och köper kanske en fin ratt till 360:n också då.

#Super Paper Mario: ser både roligt och innovativt ut

Update
#Star Wars: Force Unleashed: Star Wars är inte att förglömma. Även om man knappt vet något alls om spelet i sig...

Kanske är dags att köpa en ny PC nu faktiskt. Jag har alldeles för mycket att läsa och spela och titta på. Jag behöver mer tid!

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Spel jag ser fram emot just nu

Jo, fett med spel nu i höst och början på 2008


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

"Kanske är dags att köpa en ny PC nu faktiskt. Jag har alldeles för mycket att läsa och spela och titta på. Jag behöver mer tid!"

Du har tur, jag har en riktigt fin PC till salu som är riktigt vass.
En kraftfull Intel Pentium III på 500Mhz som gör datorn till en riktig bjässe.
Den är utrustad det riktigt kraftfulla grafikkortet Voodoo 2 som gör att spelen nästan ser ut som verkligheten!
Datorn är även utrustad med hela 128MB, en snabb 42x CD-Läsare och en stor hårddisk på massiva 6GB.
Pris: Endast 1999:-
OBS! Priset kan diskuteras.

Medlem

lol


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

bad company ser väldigt lovande ut
måste se lite gameplay dock...


signatur

I'm the broken one who fixed it.

1
Skriv svar