Dark Messiah-demo släppt
Yay.... nice... ska tanka... sen ska det spelas..:)
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Source RPG= Bra eller AAAARGH?
EDIT: Nej, nu glömmer jag ju Bloodlines!
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih *skriker som en liten flicka*
haha, säger nästan detsamma. SKa bli kul, väntar dock tills FZ har demot.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Mycket Bly I Terrängen...
FZ måste tanka hem det först själva, sen kan dem släppa sin egen länk till demot!!=) Och som det ser ut nu så lär FZ folket inte heller ha världens bästa dl speed. Själv har jag roliga 42kb/S från gh..(och jag har ändå BBB 100/10mbit)
Edit: Pröva den där PeerFactor länken Outzider länkade här, där har jag nästan 1mbit just nu...
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Får spel på det där programmet, jag antar det funkar typ likadant som torrent, men min FW varnar vid varenda anslutningsförsök till programmet, så varenda person mitt program försöker tanka av eller om det försöker uploada till nån så måste jag godkänna det i FW.
Klicka ner 100 pop-ups från FWen, sen stängde jag skiten.
Får bra hastigheter med http://peerfactor.fr/getdownload.jsp?ID=371 men man får ju inte välja vart man vill spara det, så vart lägger det sig? =P
Får bra hastigheter med http://peerfactor.fr/getdownload.jsp?ID=371 men man får ju inte välja vart man vill spara det, så vart lägger det sig? =P
ehh antagligen i mappen där du installerade programmet ..eller får du väl söka efter filen helt enkelt hehe
Min Dator Går På StjärnKraft !
Jag har redan fått klart med peerfactor, håller på installerar nu!! Peerfactor funkade snabbare än torrent och nästan snabbare än vanlig download genom firefox!!