FIFA 2007 annonserat
EA:s upprepningar överraskar inte ett smack. Det är ett företag, sådana vill tjäna pengar och sportupprepningarna hamnar år efter år på försäljningslistorna.
När folk slutar köpa spel av gammal vana blir det kanske ändring, men inte innan dess.
Så länge de har något nytt varje år så tycker jag det är helt ok, nu vet jag inte hur det är med nyheter i Fifa spelen då jag inte har det minsta intresse av fotboll.
Det är ju uppenbart att det finns ett behov av spelen, annars skulle ingen köpa dem, men nu är det ju EA som står för produktionen så då är det ju en öppen inbjudan till att klaga (gör det själv när det gäller EA). Tycker iaf att deras NHL spel är helt ok, jiddrans skoj om man är flera
Gaming since 1986 and still going strong!
Passning, inlägg, skott, genomskärare, skallning. Man vill ju ha ett komplett rörelsemönster i nästa FIFA...
EA:s upprepningar överraskar inte ett smack. Det är ett företag, sådana vill tjäna pengar och sportupprepningarna hamnar år efter år på försäljningslistorna.
När folk slutar köpa spel av gammal vana blir det kanske ändring, men inte innan dess.
jag vet men jag trodde alla hade gått över till pes redan. :S
"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark
Tyvärr inte... FIFA dominerar ju försäljningslistorna