Fyra bilder till Command & Conquer 3
Ser fränt ut. hoppas, hoppas bara Joe (Kane) är med nu också
Är också intresserad vad tredje sidan är.
jag tror det är YURI... för storyn hänger ju ihop lite med RA spelen. man kan alltid hoppas
Edit: Jag menar att RA & CnC spelen hänger ihop story mässit. bara att det skiljer många många år mellan de krigen.
i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO
wtf yuri? hell no! RA2 hade förövrigt inget med c&c att göra vad jag vet, var ju mer som en komisk spinoff av c&c serien, tiberium historien är mer åt det seriösa hållet.
3:e sidan tror jag kommer vara aliens aka scrins!
De nya screenshotsen såg nice ut iaf, tibieriumkristallerna såg ganska stora ut :S
RA2 & Generals har ingeting med den orginella C&C storyn att göra. Eftersom RA1/2 var i en realistisk framtid, och Generals är mer nutid.
Tiberiumtiden är ju satt långt in i framtiden, och har inget med det andra o göra.
Bilderna ser väl ok ut, kunde dock skära ner Bloom på kristallerna, och storleken, annars ser det fin fint ut.
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Men Kane är ju med i RA1? Avslöjas det inte att (det som skulle komma att bli) NOD har figurerat i skuggan av Stalins regering nån gång i slutet den sovjetiska kampanjen?
Jupp...Så är tidslinjen i Red Alert 1 om sovjetunionen vinner och Kane får sin vilja fram. Då får vi Brotherhood of Nod och allt det där.
Men om dom allierade vinner Red Alert 1, då får vi tidslinjen som i Red Alert 2 med Yuri och inget spår av Tiberium.
Red Alert 2 är inte långt i framtiden från Red Alert 1, kom ihåg Tanya som är med i båda spelen.
Det är så jag ser det iallafall
Är också intresserad vad tredje sidan är.
jag tror det är YURI... för storyn hänger ju ihop lite med RA spelen. man kan alltid hoppas
Jag kommer inte riktigt ihåg hur senaste alstret slutar men kan det inte vara CABAL som är den tredje faktionen?
Besegrade man inte CABAL i Firestorm? Tror även jag att det är Scrin som kommer vara den 3dje parten i det hela.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
är nästan 100% säker att det är scrin'sen som e tredje faction, antingen det eller mutanter..
bara löjligt om att Yuri skulle vara med. för som sagt R2 var bara en (dålig) spinoff i ett alternativt R1,
angående bilderna så ser det jäkligt grymt ut.. men på nåt sätt så blir jag fortfarande orolig att CnC3 kommer vara för likt General's i spelsättet.. bad idea EA..