ET: QW Lite betaprat

Medlem
ET: QW Lite betaprat

Ok lovade att skriva lite om spelet och även bilder, men bilder det kan jag inte lova som jag nämnt i ett inlägg tidigare då min dator inte direkt klarade att göra det rättvist med mina screens. Aja.

2 olika lag Strogg och GDF som slåss mot varandra, Lag Strogg är utomjordingar och GDF är Glada små Jordgubbar som gör allt för att stoppa Strogg att invadera jorden. finns, Marine, Engineer, Medic och Covert Ops. Alla gör ungefär likadant i båda lagen skillnaden är såklart andra vapen som Railgun & Sniperrifle då dom två är samma då det gäller raserna Strogg har då det förstnämnda vapnet.

I Betat var det bara en spelbar bana som är lagom stor den är inte förliten som många har nämnt innan utan för att den ska kunna rymma 25 personer och inte göra så att man kommer bort nånstans uppe på bergen så att Sylvester Stalone får komma och rädda dig sen (Cliffhanger) Den rymmer faktiskt så det finns flygfordon men dom enda som kan ha det i Betabanan var Strogg då dom Var försvarare, men vilket är bra om man bara gillar att gå runt som Människa så får man aldrig testa att flyga så då får man allt lov att testa att spela lite utomjording.

Det enda stora felet jag kan hitta än så länge är att spelet gillar att hänga sig men vet inte om det är spelet eller om det är min dator, jag gissar på sistnämnda.
Slutorden är iaf, Om ni gillar quake samnt battlefield så är detta ett spel för er
jag lär nog skaffa det när det kommer var fullt av action.

#blogg

nj
Medlem
ET: QW Lite betaprat

Har suttit och spelat betan i nästan fyra timmar enligt spelets egen mätare och har inte varit med om att det hängt sig alls.
Den enda gången jag trodde något hade hänt så var det pga servern gick ner, för efter en stund så hamnade jag vid server browsern igen.
Kan vara värt att kika upp hur temperaturerna i din dator är, samt se om du behöver uppdatera några drivrutiner.

Medlem

Drivrutiner vet jag nog allt att jag behöver fixa nya så det ska jag ta och göra, mest där det har hängt sig är när man ska logga in på servern.. i själva spelet är det rätt sällan

1
Skriv svar