Enemy Territory: Quake Wars

Medlem
Enemy Territory: Quake Wars

"Grattis, du vann en nyckel till betatestningen av Enemy Territory: Quake Wars" ploppades ett mail upp precis när man hade sats sig vid datorn. Var en fin liten överaskning man får hoppas att inbjudes till massa timmars spelande, Tack FZ. Tror att detta spel kan nog säkert bli riktigt roligt, Trevliga fordon och tuffa strider väntas oss alla som gillar sådana här action spel. Jag gillar även nya spel även om det inte direkt visats upp så mycket gäller bara att dom har något som man kan tyckas vara intressant och det får vi hoppas att man tycker!.

#blogg

Medlem
Enemy Territory: Quake Wars

Man får gratulera, själv måste jag sitta o tröla efter en fileplanet key


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Gratulerar. Får göra som KlosterKatten, fileplanet camping. Eller betala 6.95 USD för en månad. Aja, jag har vunnit bra mycket innan på FZ så jag är inte allt för ledsen.

Förresten, jag förväntar mig bilder och info då (om man får ge ut det dvs).

Medlem

Tackar Tackar, jodå bilder lär nog komma upp och information. Har inte sett någonstans om att det står att man inte får göra något sådant.

Medlem

Sitter också just nu och campar på FilePlanet... hoppas man får tag på en beta-nyckel / spelet.

Medlem

snyft van inte heller


signatur

Nämen!

Medlem

Vad man kan säga än så länge är att min dator behöver vara bättre om man ska våga lägga upp screens, ser inte vackert ut för den som gillar grafik iaf.. men tänker skriva snart iaf hur gameplayet verkar vara.

Medlem
Skrivet av Loading:

Vad man kan säga än så länge är att min dator behöver vara bättre om man ska våga lägga upp screens, ser inte vackert ut för den som gillar grafik iaf.. men tänker skriva snart iaf hur gameplayet verkar vara.

Ett tips är att skruva upp grafiken till max, låt spelet lagga, det är något man inte ser genom en bild, och ta en screenshot.

Medlem

Haha, ja så kan man göra, men då måste man lyckas gå nånstans så man kan ta ett bra screen också

1
Skriv svar