Film - klasserna i Team Fortress 2

Medlem
Skrivet av clark.dennis:
Skrivet av Panimala:

Han menar säkert ingame play. Trailern var nog ingame, men det var antagligen förrendrerat.

Haha, bästa motsägelsen hittils! Det är med största sannolikhet in-game eftersom Valve inte brukar släppa några trailers som är förrenderade. Självklart är det scriptat rakt igenom.

Oj, jag menar scriptat, inte förrendrerat.

Medlem

Var väldigt skeptisk när jag hörde de första rapporterna, ändrade mig dock när jag såg filmen.
Ser riktigt kul ut och, som sagt, väldigt likt Evil Genius :).

Dessvärre brukar sådana här spel alltid medföra en massa jobbiga jäklar som vägrar att ge sig, så det blir nog ingenting man kommer att spela i alla fall :P.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Påminner starkt om XIII (fö. ett underbart spel) grafikmässigt. Detta kan bli hur bra som helst


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Tyckte de första filmerna såg mycket bättre och roligare ut.
Men vem vet, det kanske blir skoj..


signatur

Jäh..

Medlem
Skrivet av UnderTakeR:

Tyckte de första filmerna såg mycket bättre och roligare ut.
Men vem vet, det kanske blir skoj..

Givetvis är dom filmerna gamla nu men kolla gärna på dom igen : http://media.pc.ign.com/media/011/011640/vids_1.html

Ser inte speciellt kul ut! Det var nog grymt på sin tid..

Medlem
Skrivet av radiuz:
Skrivet av UnderTakeR:

Tyckte de första filmerna såg mycket bättre och roligare ut.
Men vem vet, det kanske blir skoj..

Givetvis är dom filmerna gamla nu men kolla gärna på dom igen : http://media.pc.ign.com/media/011/011640/vids_1.html

Ser inte speciellt kul ut! Det var nog grymt på sin tid..

Schysst!

Det såg ju mycket fetare ut, fan nu tycker jag bara mer om de första bara för jag såg filmerna igen :\


signatur

Jäh..

Medlem

Fan ser fram emot att få lira detta


signatur

tjenare!

Medlem

Fan vad jag gillar att Valve har börjat tänka och skapa nya sorters trailers.
Med schysst design och koncept!
Det tycker jag är bättre, än en typisk ingame fps film.
Bra reklam ftw!

Och ja, det liknande Evil Genius, och jag älskade det...


signatur
Inaktiv
Medlem

mums


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

hihi kommer bli så cooool. Bara dom har blodet kvar, hjärnorna och tarmarna flyger, inget barnspel nu!!!! Ska bli häfigt och se hur SentryGUns, teleporters, och andra saker ser ut. Och ja det är nog ingame fast scriptat, det är ju 2fort banan i bakgrunden haha, kommer bli så coolt. Men man kommer ju bli van med att modellerna ser ut så rätt snabbt så hoppas spelet blir heftigt också.

Medlem

sådär ska en slipsten dras, Ser mycket lovande ut, lite NOLF över det hela För övrigt en av de bästa speltrailers på länge. Valve kanske har lite innovation och nya ideér trots allt...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Lätt att man vill spela det när det (äntligen) kommer ut


signatur

...men vad vet jag?

Medlem

Hoppas bara dom har kvar gameplayet, bästa vore ju om dom bara flyttat TFC till hl2-motorn samt gjort den här underbara grafiken!

Medlem

Fan va detta ser ballt ut!

Inaktiv

Kopiera filnamnet tex. tf_teaser01.wmv
höger klicka spara som sen ta bort download.php och klistra in filnamnet sen tryck okej.

Så gör jag när jag försöker dra hem en trailer från fz.

Filnamnet, storleken o allt står ju där så de bara kopiera o klistra in sen köra. Hoppas de hjälper.

Medlem
Skrivet av clark.dennis:

Haha, bästa motsägelsen hittils! Det är med största sannolikhet in-game eftersom Valve inte brukar släppa några trailers som är förrenderade. Självklart är det scriptat rakt igenom.

På andra forum har folk mailat Valve och frågat om detta, och den enda animationen som är scriptad i videon är tydligen spionens grej vid väggen där. Detta för att de fortfarande jobbar på hans förklädnads-effekt.

Övriga grejer är tydligen direkt från spelet, som t ex idle- och springanimationer, Heavy's eldgivning, demomans kast och pyro-elden.

Inaktiv

Härligt VALVe! Ser riktigt kul ut! =D Nu är det bara Episode Two trailern kvar! GE MIG GE MIG GE MIG!

Medlem

Fan vilken snygg design.
De här grabbarna kan det där.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Designen är ju ascool

Inaktiv
Skrivet av gimpfarfar:
Skrivet av clark.dennis:

Haha, bästa motsägelsen hittils! Det är med största sannolikhet in-game eftersom Valve inte brukar släppa några trailers som är förrenderade. Självklart är det scriptat rakt igenom.

På andra forum har folk mailat Valve och frågat om detta, och den enda animationen som är scriptad i videon är tydligen spionens grej vid väggen där. Detta för att de fortfarande jobbar på hans förklädnads-effekt.

Övriga grejer är tydligen direkt från spelet, som t ex idle- och springanimationer, Heavy's eldgivning, demomans kast och pyro-elden.

Du menar att folk suttit och spelat i realtid? I doubt it.

http://img96.imageshack.us/img96/6432/tf2newscoutnt2.jpg

Medlem

Såhär gör jag när jag inte orkar pula med URLen för att tanka filmer på FZ:

1. Enkelklicka på länken
2. Stäng filmfönstret med en gång
3. Arkiv-> Spara sida som...

Tycker jag går snabbast.

Medlem
Skrivet av gimpfarfar:
Skrivet av clark.dennis:

Haha, bästa motsägelsen hittils! Det är med största sannolikhet in-game eftersom Valve inte brukar släppa några trailers som är förrenderade. Självklart är det scriptat rakt igenom.

På andra forum har folk mailat Valve och frågat om detta, och den enda animationen som är scriptad i videon är tydligen spionens grej vid väggen där. Detta för att de fortfarande jobbar på hans förklädnads-effekt.

Övriga grejer är tydligen direkt från spelet, som t ex idle- och springanimationer, Heavy's eldgivning, demomans kast och pyro-elden.

Soldiern också? eller kommer det vara nån störig idle animation att han bankar sig i huvet med en spade som låter?

Såg fräsigt ut. kul med lite annorlunda design på fps spel

Inaktiv
Skrivet av c-row:
Skrivet av gimpfarfar:
Skrivet av clark.dennis:

Haha, bästa motsägelsen hittils! Det är med största sannolikhet in-game eftersom Valve inte brukar släppa några trailers som är förrenderade. Självklart är det scriptat rakt igenom.

På andra forum har folk mailat Valve och frågat om detta, och den enda animationen som är scriptad i videon är tydligen spionens grej vid väggen där. Detta för att de fortfarande jobbar på hans förklädnads-effekt.

Övriga grejer är tydligen direkt från spelet, som t ex idle- och springanimationer, Heavy's eldgivning, demomans kast och pyro-elden.

Soldiern också? eller kommer det vara nån störig idle animation att han bankar sig i huvet med en spade som låter?

Såg fräsigt ut. kul med lite annorlunda design på fps spel

Hehe det kanske är någon taunt.

Medlem

Ser mycket kul ut. Tarmar och sånt tycker jag inte skulle passa alls. Jag tycker ändå sånt inte är speciellt givande och om man spelet ett tag stänger man ju av sånt.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Inaktiv
Skrivet av cleor:

Ser mycket kul ut. Tarmar och sånt tycker jag inte skulle passa alls. Jag tycker ändå sånt inte är speciellt givande och om man spelet ett tag stänger man ju av sånt.

Äh, vad svammlar du för skit ;). Det är ju GIBS man vill ha, hur många spel har GIBS nu för tiden?

Medlem

Som en tidigare talare, lite NOLF över det hela och det verkar mycket lovande Hoppas nästan på ett SP av detta nu hehe

Medlem

Rent av Suverän trailer ju ;D Ifall spelet blir minst lika roligt att spela så kan det nog bli något av en succé


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Haha, tok schysst trailer juh, lär bli så ballt! ^^

12
Skriv svar