Call of Duty 3 - nu fångat på bild

Robot
Medlem
Call of Duty 3 - nu fångat på bild

Imponerande grafik, fast itne på WII, men deras dosa ger ju allt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

ingen antialiasing i CoD 3?

[http://ve3dmedia.ign.com/ve3d/image/article/717/717847/call-o...] <--ser knöligt ut för att få pansarvagnen att vrida sin kanon så pass lite.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Tycker personligen att bilderna från 360 versionen ser bättre ut än dem från ps3, marginellt men ändå. Texturerna ser lite snyggare ut, jag tror som sagt att ATI´s kända ledning i IQ gör att spelen kommer se lite snyggare ut på 360 än Ps3 rent ImageQuality mässigt!!??

Och vadå ingen AA i cod3, om du tittar på ps3 och 360 bilderna så ser de ju inte kantiga ut precis, och från wii kan man ju inte förvänta sig AntiAliasing...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag satt och jämförde 2st bilder, ena från PS3 och andra från X360, men dom ser ju EXAKT lika ut, ingen skillnad alls, satt och stirra på dom i ca 1min utan att hitta någon skillnad alls... Verkar vara samma bild :S Aja, snyggt var det iaf!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

Har ni sett filmerna, finns på gamershell. Ser riktigt najs ut... Längtar... t om snyggare än call of duty 2...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Flakmonkey

Enligt utvecklarna själva ska PS3 och Xbox360-versionerna vara i stort sett identiska... PS3-versionen skulle visst bara ha en del extra ljuseffekter å så... kommer nog kvitta vilken av de två versionerna man lirar i slutändan

Medlem

Här kommer vi få se vilken version som blir roligast! Grafik före spelkänslan, vad vinner? Själv tror jag Wii versionen blir betydligt roligare att spela..

1
Skriv svar