Helvete! En dag sen

Medlem
Helvete! En dag sen

Skulle inte skriva om vad som händer i mitt liv i denhär bloggen men här har man suttit och pluggat som fan de senaste två dagarna så ska man skriva tenta, kommer dit och upptäcker att man är en dag sen. Så jävla bra *suck*

Nåväl... sitter och tankar patchen till wow. Jag har varit fri i 37 dagar men verkar inte bättre än att det brister nu. Det enda som skulle kunna stoppa mig är väl att jag måste betala vilket innebär att jag måste knappa in massa sifrror vilket inte känns så givande för stunden.

Vet att jag bara kommer bli sur om jag spelar wow. Jag vet också att jag inte har tid och att om jag börjar så brister allting så jag inte kommer få någonting gjort. Hade sådan parental control förut på mitt konto. En kompis fick sätta lösenord så jag inte kunde ta bort det och det funkade skitbra. Bäst var väl när man nött BWL hela kvällen och "Guys... I'm going to get disconnected in 5min fyi but go ahead and pull Nefarion." vilket var lite kul då man var en av de bättre helarna i guilden och man fråga dagen där på hur det gick så var det wipe ^^

Hursomhelst så borde blizzard sätta in en annan timer än att spela på speciella tider, en timer som säger hur länge man får spela varje dag. Jag vet inte men de kanske har det nu? Vore skitbra om man kunde knappa in att man fick spela max tre timmar per dygn. Nöta tre timmar sen *pop* så är man fri att göra vad man vill resten av dagen. Med ett sådant system så skulle ju faktiskt wow vara ett spel som man kan spela... alltså spela utan att känna sig skyldig till att förtränga den riktiga världen runt omkring. När jag skrivit klart detta så ska jag kolla om det inte finns något sånthär system och ja jag vet man kan skaffa ett tidtagar-ur och ställa på tre timmar som får ticka men jag vet också att jag har inte själv disceplinen för att avsluta spelet när den väl når noll. Oftast är man i någon grupp och är såååååå nära målet och "bara 15min till" så man tullar på gränsen helatiden och vipps har det gått en timme om inte två.

Hittade även något annat intressant idag, BG1tutu vilket gör att man kan spela Baldurs Gate i Baldurs Gate 2 motorn... mumselimums kanske. Sen finns ju den modden att spela Baldurs Gate 2 med motorn från Icewind Dale 2 motorn vilket ger spelet 3.0 reglerna men nu minns jag inte namnet på den men det vore också intressant. Värt att nämna är väl att jag var helt galen i BG när jag var yngre fast det var väl mest rerolls och mycket snack och liten verkstad i mitt fall då jag aldrig kommit igenom halva spelet ens. Kanske att jag kommit genom halva BG1 för ettpar år sedan och jag ska ha saven någonstanns här på datorn men mer än så har det inte blivit. Var väl detdär WoW som trasslade in sig i spelandet som vanligt ~~

Den som orkar läsa allt detta kan få en guldmedalj av mig. Tack och bock.

#blogg


signatur

osv.

Inaktiv
Helvete! En dag sen

*Erhåller guldmedaljen*


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

1
Skriv svar