Innehållslösa bloggar

Avstängd
Innehållslösa bloggar

Jag vet, det här är den tredje bloggen på bara några minuter, men jag fick en typ av explosion och en massa grejer att skriva om pluppade fram. ^^

Är det bara jag som blir störd på att många skriver bloggar med typ en bild och en mening, eller bara en rad med något helt värdelöst och intressant? Kanske är det så. Jag vill gärna ha bloggar med innehåll som man kan få ut något av när man läser dem, men alla är ju inte lika.
Det kanske vore något om man hade en begränsning på något vis, men det skulle inte gå att sortera ut innehållslösa bloggar, men det skulle inte gå att genomföra... plus att det inte skulle vara bra heller. Glöm det.

#blogg

Medlem
Innehållslösa bloggar

En bild säger mer än tusen ord.

Jo... nog finns det många innehållslösa bloggar. Du och jag skriver själv såna. Men det är liksom en tanke med bloggar - att man ska skriva av sig lite. Det blir mycket ointressant vetande.

Inaktiv

Tja min är rätt tom också, men jag lägger bara upp länkar till filmer som antingen fz inte lägger upp, eller är sena med, så ja den innehåller inte så mkt text.

http://www.fz.se/bloggar/globalbanana/

Avstängd

Jo, fast du länkar ju ändå till en film. Det är inte så innehållslöst, även om lite längre kommentarer kring filmen skulle uppskattas. ^^

1
Skriv svar