Konceptbilder från Dreamlords

Robot
Medlem
Konceptbilder från Dreamlords

Jag har betatestat sedan första Eran typ. slutade för någon månad sen dock men ska nog kolla in det snart igen.

Det som är roligt med spelet är att det är uppdelat i 2 delar, det ena är en client på webben, du loggar in och bygger byggnader, trupper eller forskar som i Tex Utopia.

Den andra delen är en 3d .exe client du laddar ner, denna client använder du för att utspela slag mot monster eller andra spelare i klassisk RTS stil med en del twists.

Om ni inte gjort det redan så rekomenderar jag att ni skriver upp er som betatestare och får uppleva det själva.

Medlem

Jag tänder på svävande öar


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Hm, mkt intressant spel, självfallet kommer det från Suecia.

Iofs blir väll dom uppköpta av EA snart.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

verkar helt klart intressant....

Skrivet av PheoniX_VII:

Jag har betatestat sedan första Eran typ. slutade för någon månad sen dock men ska nog kolla in det snart igen.

Det som är roligt med spelet är att det är uppdelat i 2 delar, det ena är en client på webben, du loggar in och bygger byggnader, trupper eller forskar som i Tex Utopia.

Den andra delen är en 3d .exe client du laddar ner, denna client använder du för att utspela slag mot monster eller andra spelare i klassisk RTS stil med en del twists.

Om ni inte gjort det redan så rekomenderar jag att ni skriver upp er som betatestare och får uppleva det själva.

Har du några screenshots ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av PheoniX_VII:

Jag har betatestat sedan första Eran typ. slutade för någon månad sen dock men ska nog kolla in det snart igen.

Det som är roligt med spelet är att det är uppdelat i 2 delar, det ena är en client på webben, du loggar in och bygger byggnader, trupper eller forskar som i Tex Utopia.

Den andra delen är en 3d .exe client du laddar ner, denna client använder du för att utspela slag mot monster eller andra spelare i klassisk RTS stil med en del twists.

Om ni inte gjort det redan så rekomenderar jag att ni skriver upp er som betatestare och får uppleva det själva.

Har du några screenshots ?

finns ju massvis med screenshoots på deras hemsida både på 3d klienten och på den webbbaserade klienten

http://www.dreamlords.com/


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

ahh ok ..tack =>


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar