LOTRO - Räddningen?

Medlem
LOTRO - Räddningen?

Så i min tristess och i min jakt på något att göra i mellan studier osv har jag nu lyckats finna två saker att göra. Jobba, och spela LOTRO. LOTRO är lagom tempo och känns mest av allt story baserat vilket är skönt. Inte en massa stress om att man ska ha viss gear, viss spec osv *host world host of host warcraft*.

För övrigt är det ett mycket vackert spel med väldigt bra musik, något som annars för det mesta är ett stort minus i många spel tycker jag. Rörelserna i strid är kanske lite tråkiga, men å andra sidan är dom inte sämmre än något annat MMO (förutom självklart Age of Conan *dreggla*)

Rollspelare finns det till och med! Jag har lyckats springa på säkert hela 5-6 rollspelare som jag har haft riktigt kul med. Questandet blir så mycket roligare med lite rollspel i det hela, då tas fokus bort ifrån tiden en quest tar att göra och läggs istället på interaktion och att ha kul.

Så spelar du LOTRO på Laurelin servern kan ni alltid säga hej till mig. Jag spelar en Hunter vid namn Bram alternativt är jag på min Burglar vid namn Murgo.

#blogg


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem
LOTRO - Räddningen?

hmm, har nästan bara hört bra saker om LOTRO. Blir väll att köpa det till sommaren.


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar