Crysis - Makes Me Cry

Medlem
Crysis - Makes Me Cry

Jag vet inte hur länge jag har suktat efter en ny dator. Den jag sitter på nu är inte direkt något hit längre, den var det en gång i tiden, för cirka fyra år sedan. Då hade jag jobbat bakdelen av mig en hel sommar, för att införskaffa en sprillans ny "superdator". Kalaset gick på lite över 18 000:-, men de var det värt!

Här sitter man nu, fyra år efter kalaset, och kämpar emot för att inte få ryck när saker och ting inte fungerar som de ska. Och om man vill strö lite extra salt i såren, så kommer ju givetvis en mängd grymt schyssta titlar, som kräver mer av godheterna än vad den hör ruttna skönheten kan erbjuda. Det svider inte bara i hjärtat, men även i plånboken om man är en fattiglapp som jag. Har dock goda nyheter att meddela, och det är så att jag äntligen har fått ett bra-betalt jobb, så nu får vi se vart det hela leder.

Eftersom jag är riktigt sugen på Crysis så är de efter det min nya älskling skall formas. Men det är fortfarande pengarna som sticker i ögonen, och jag är inte 100% säker på om de första lönerna skall slängas ut på en ny burk. Jag vill resa också, men det löser man.

Jag vet inte riktigt, men ibland vill jag verkligen köpa en ny dator, och ibland känner jag att det itne spelar någon roll. Men självfallet, som den pCgEEk man är, så vet jag innerst inne, att efter sommaren, kommer det stå en tyst, med kraftfull plutt bredvid min stol, och göra livet juvligt ännu en gång!

#blogg


signatur

Niet.

Medlem
Crysis - Makes Me Cry

Kom ihåg om du beställer i delar så kan du få en högpresterande burk för under 10k.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Är det sant? Blir det billigare så?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Är det sant? Blir det billigare så?

Mer eller mindre. Det är alltid mer lönsamt att köpa datordelar var för sig och sen hemma montera ihopa alltihopa. Man får mer valuta för pengarna helt enkelt.

Medlem

Fan vad trevligt! Tack för kommentarerna! Keep them coming!


signatur

Niet.

1
Skriv svar