GSC snackar S.T.A.L.K.E.R.

Robot
Inaktiv
GSC snackar S.T.A.L.K.E.R.

hoppas det blir lika bra som det verkar


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av snyft:

hoppas det blir lika bra som det verkar

Jupps.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Blev bannad på deras forum för tre årsen för att jag påstog att spelet garanterat inte skulle släppas inom två.

Är så jälva trött på deras snack och "halvårs screenshots".. dom borde fan ta sig i kragen snart.


signatur

Jäh..

Medlem
Skrivet av UnderTakeR:

Blev bannad på deras forum för tre årsen för att jag påstog att spelet garanterat inte skulle släppas inom två.

Haha.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag bryr mig inte längre... jag har tröttnat på stalker och gsc. Tänker inte röra det här spelet ens med tång... BS Jag kommer säkert spela det när det väl kommer, men jag e så trött på deras förseningar och faktiskt tappa intresset för dem...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Det är rätt puckat att skapa en hype så tidigt och sedan börja skära, skära och skära. Det är väl inget kvar av spelet snart, bättre att hålla käft skapa en hype och gå guld när hypen är som störst och definitivt innan folk surnar till.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem
Skrivet av Hunken:

Det är rätt puckat att skapa en hype så tidigt och sedan börja skära, skära och skära. Det är väl inget kvar av spelet snart, bättre att hålla käft skapa en hype och gå guld när hypen är som störst och definitivt innan folk surnar till.

Sant som fan, hoppas ändå att detta spel kommer att bli bra trots bortskärningar och förseningar.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Såg en artikel för jättelänge sedan där det stod
"Årets grymmaste spel". Där var feta bilder på både HL2 och stalker.

Ingen av dem släpptes det året


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Hunken:

Det är rätt puckat att skapa en hype så tidigt och sedan börja skära, skära och skära. Det är väl inget kvar av spelet snart, bättre att hålla käft skapa en hype och gå guld när hypen är som störst och definitivt innan folk surnar till.

Jo, men det var väl det som var tanken? Vill minnas att första ryktet var att det skulle släppas före det första datumet för half-life 2... Så med tanke på det var de rätt ute.

Sen upptäckte de att ett spel inte bara bestod av grafik, utan att de måste ha en story och ett innehåll också. Och att det tar tid att skapa

Tror att alla spelföretag har lärt sig farorna med att skapa en hype för tidigt efter misslyckandet med #daikatana

Inaktiv

problemet är att de behövde pengar. de behövde hype för att få någon som kunde gå in med pengar i projektet.

man undrar lite hur det kommer att gå med project offset som använder samma taktik..

1
Skriv svar