Prey-demo i morgon bitti

Medlem
Skrivet av Rizzt:

Finns det MP i pray? och kommer detta att ikluderas i demot?

Japp... om 40min så märker du!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Laxen:

e det inte dags snart?

Du också vaken o väntar på demot??

Gamespot´s timer


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

15min... lmao


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

5min..

Vart kan man tanka demot?

Medlem

Hihi, sitter ni också här och refreshar

Inaktiv

Det tog sin tid att släppa Prey men jag är glad för det men jag tror inte det blir spelbart i multiplayer med mitt 9800 pro(club)- Quake4 gav inte många FPS online och har läst att Prey kräver mer

Medlem

Japp... jag sitter fan också och väntar. Dålig stil att vara försenade... med 10min!


signatur
Medlem

borde det inte va dax nu?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Stor mening med att ha en nedräkningstimer på gamespot när det ändå inte går att ladda ned demot när den når noll

halvöre, vad jag har hört så skall det ha flutit ganska bra även på low-end-maskinerna de haft hos utvecklarna. Återstår att se strax. Som tur är uppfyller man själv recommended-kraven.

Medlem
Medlem

Jag har läst att de till och med stöder Geforce3!
Man lär inte få feta fps, men det funkar iaf...

Och jag håller helt och hållet med Forcie!
De kunde ju ha kodat sidan så att räknaren automatiskt slår om till en nedladdningslänk...
Och dessutom kommer de säkert cappa nerladdningarna vid typ 50kb/s, bara för att tvinga på folk sin "total access"-tjänst

Ja, jag är lite bitter... och ganska trött.


signatur
Medlem

15kb i sek! Det svider!

Medlem

YAY! Det är på väg ner!!
Och jag är uppe i smått fantastiska 27kb/s!
Fast jag kör med Flashget, med 5 simultana nerladdningar

"Bara" 7 timmar kvar...


signatur
Medlem

Men snälla du behöver inte svära, dom som vet vet dom som inte vet vet nu... Försökte komma undan med det klia som exem. Är så trött på mig själv denna gång


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Det var bara en bekvämlighet för de som satt och refreshade tråden + sidan och skulle se endera länken först

Fan, känner jag 3D Realms rätt så kommer de själva lägga ut demot på så kort tid att gamespot knappt får glädje av sin exklusivitet... fast jag kommer inte åt deras sida nu, de har säkert tagit ned den strategiskt

Medlem
Medlem

Väntar hällre tills FZ får in den i sitt filarkiv, 15kb´s är inte mycket att hurra för.


signatur

<3

Medlem

Ångest och sorgen känner du som mig? Alla mina nära och kära bara försvann, tiden då jag drack och mina tårar bara rann...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Tja, med nuvarande 30kb/s, kommer det ta 4tim...
Och jag tvivlar på att FZ kommer få upp filen inom 4tim + nerladdningstid från FZ.
Jag ska ändå gå och lägga mig nu...


signatur
Medlem

30kb's lyllo, jag ligger och segar på 11.3kb's på mitt 8mbit

Bra ide Gabor, nu går jag också och lägger mig...
Godnatt allesammans nu ska Laxen "såva med fiskarna"


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

http://www.fragland.net/downloads.php?id=15389

Dom är här snabba, gubbar! sliter med ~600k/s

Medlem

gamershell har snabba servrar... tog 1 minut för mig... ifs har jag 100mb lina.. men ändå.. dem e snabba, ta servern från holland...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Finns folk som går o lägger sig nu? Vaknade för 2.5 timme sen :C

Medlem

Nu måste man hitta något bra ställe att ladda ner ifrån...


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv

Jag får skitbra speed hos www.Gamershell.com

Medlem

Känns bra att vara Fileplanet subscriber vid stora släpp, men det är inte ofta.


signatur
12
Skriv svar