World of Warcraft patchas till 1.11
My bad, fixat direkt.
Global LFG suuuuuuger så hårt.
Skapa ett nytt chat fönster bara, fattar inte fur folk kan leva med bara 1 för allt spam *shudder*
Man har 1 för all skräp typ general o skit, och en för raid/group,guild,whisper osv
Minst iallfall, antinge så man ser alla eller i flikar, tok bra
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
Global LFG suuuuuuger så hårt.
Skapa ett nytt chat fönster bara, fattar inte fur folk kan leva med bara 1 för allt spam *shudder*
Man har 1 för all skräp typ general o skit, och en för raid/group,guild,whisper osv
Minst iallfall, antinge så man ser alla eller i flikar, tok bra
Japp, flikar för sinnesfriden, använde det redan innan global LFG.
General / Trade / LFG / Combat / Defence / Chat
Defence är WorldDefence och Chat är party, raid, guild etc.
Global LFG borde tas bort och ersättas av en Data kanal där alla LFG.s visas i ett samlat fönster för den som letar.
Det finns redan idag en addon som sammanställer alla LFG.s vid namn CTA "Call To Arms" Detta är en funktion man bör implementera som standard. Iallafall i Global LFG.
Call To Arms @ Curse-gaming.com
Bdw. Nya forum koden är kass. Url skall vara *** Där med basta.
Bdw. Nya forum koden är kass. Url skall vara *** Där med basta.
Jag tycker det är perfekt, hur skitenkelt som helst numera, man sitter å skriver och har kopierat en adress från nånstans så det ligger klart i minnet sen skriver man bara hörni, har ni sett denna sidan? klockren ju!
Undrar var som går på tv idag? .. hmm.. kanske nåt man kan dubbekolla med imdb .. annars får man väl sätta sig med en bok eller nåt..
Det är helt enkelt mycket enklare att göra sånt här idag, fattar inte vad du dillar om
- Mo
Noxie: Håll käften
Ska bli skoj att se hur Light's Hope ser ut
Hahah varför? Mitt fel att dem är så """" dåliga på att passa tider med patchar. Och att när man kommer in så funkar INGET.
Jag tycker man får räkna med att saker å ting tar lite tid att få up and running. Man får inte glömma att det inte bara är en server som ska uppdateras på nio timmar utan över 50 stycken och då räknar jag bara med våra europeiska servrar.
Skulle man få en inblick i vad som faktiskt ska hinnas göras på den tiden så tror jag man skulle förstå det hela lite bättre
Noxie: Håll käften
Ska bli skoj att se hur Light's Hope ser ut
Hahah varför? Mitt fel att dem är så """" dåliga på att passa tider med patchar. Och att när man kommer in så funkar INGET.
Jag tycker man får räkna med att saker å ting tar lite tid att få up and running. Man får inte glömma att det inte bara är en server som ska uppdateras på nio timmar utan över 50 stycken och då räknar jag bara med våra europeiska servrar.
Skulle man få en inblick i vad som faktiskt ska hinnas göras på den tiden så tror jag man skulle förstå det hela lite bättre
Alltså det kan jag mkt väll förstå men när dem säger att allt ska vara klart kl 11 så ändå varenda jävla gång är det detta kommer ta längre än vad vi planerat tack för din förståelse blablablablabla. Självklart har du rätt men då kan dem sluta och säga en tid som oftast aldrig stämmer. Finns så mkt som fattas i wow när det gäller support etc.