15 minuter med Solid Snake i HD-upplösning

Robot
15 minuter med Solid Snake i HD-upplösning
Medlem
15 minuter med Solid Snake i HD-upplösning

Släpptes inte även HD-versionen när E3 var? Har för mig att jag har sett/haft den.

Medlem

Gamespot har HD versionen. Laddade ner den inatt för att kolla på den.
Kan vara så att du tänker fel. För den förra trailern finns i HD med.
Detta är den nya fulllängds som visades på E3.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

Jag skulle velat haft MGS spelen på japanska? ist för engelska. det låter bättre och lite "roligare" pga det. fast med eng/swe text då.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Engdubben på MGS till ps1 var ju sjukt bra.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

David kommer inte ihåg hans efternamn, han är så jävla bra som snake Måste köpa en PS3 så jag kan spela den sista delen av MGS


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Såg jäkla spännande och bra ut men man undrar ju om hur det kommer se ut när man väl spelar.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

asså vilken fet grafik... kan det vara in-game detdär?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Flakmonkey
Avstängd
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

David kommer inte ihåg hans efternamn, han är så jävla bra som snake Måste köpa en PS3 så jag kan spela den sista delen av MGS

Hayter heter han i efternamn Röstskådis i en del tecknade serier också. Däremot vet jag inte om det är sista delen av MGS, det ska dock vara sista delen Kojima är med och producerar, men det har han sagt dom senaste två spelen också

Medlem

Om ni kollar noga så ser ni maryls bröst genom tröjan undra om dom tänkte på det?

Medlem

blir ps3....


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

ja för han skjuter sig i slutet av trailern, kan ju iofs komma någon slags efterträdare vem vet, men spelet hoppas jag på dock!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Bravo:

Om ni kollar noga så ser ni maryls bröst genom tröjan undra om dom tänkte på det?

Det ser ut så, men det är det faktist inte, det är bara gläns från hennes jacka. ditt lilla pervo där

Föresten noterade ni att dom där stora robotarna på två köttiga ben råmade som kor, Muuuuuu


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

ja för han skjuter sig i slutet av trailern, kan ju iofs komma någon slags efterträdare vem vet, men spelet hoppas jag på dock!

Tror inte han skjuter sig, tror bara dom vill att vi ska tro att han gör det? Får ju aldrig se själva skottet.
Iofs är Snake runt 200 år och borde gått i pension för länge sen. Han kanske bryter höften i trappen senare i spelet och slår ihjäl sig när han faller handlöst?

Medlem

haha, "han faller handlöst"
han verkar då ganska smidig i trailern... Ps, jag har startat mudwar med Tattaguilas ajaja, nu blir inte Don Coreleone glad


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar