Stigen till Scarlet Monestary

Skägg.
10 Chambers
Stigen till Scarlet Monestary

Ha! Det det var oundvikligt att det skulle komma en #World of Warcfraft-blogg inom kort. Spelade precis igenom Scarlet Monestary med bland annat Tötnos från FZ-guilden och i skrivande stund sitter Laewon, min karaktär, på en jättefågels rygg på väg till en liten hamnstad för att lämna uppdraget vi genomförde.

World of Warcraft har sina stunder då det är ordentligt mäktigt, när miljöerna får en att stanna upp och bara titta runt. Första gångerna i Stormwind och IronForge var sådana, inte lika mycket Darnassus. Bron vid Dun Modr är också läcker vid första passagen och jag gillar Booty Bay. Stigen till Scarlet Monestary var skitläskig när jag sprang dit första gången, skulle få hjälp av två norrbaggar. Eftersom jag var cirka 10 nivåer under zonens elakingar dog jag säkert 5 gånger innan jag kom fram. Nu var det bara att galoppera igenom!

Efter ett besöket i det lilla hamnstaden ska jag nog sova, imorn ska jag, Robin och en annan vän som också spelar i guilden (Rewos) på konsert med AFI, lär bli toknajs.

#blogg


signatur
Inaktiv
Stigen till Scarlet Monestary

Stigen till SM är väl mest hemskt för att (om man är ally, vilket jag förstod att du är) för att horde alltid lurar där Annars bara MÅSTE du skruva upp musiken på högsta volym, luta dig tillbaka och njuta när du flyger in i Ironforge. Storslaget.


signatur

To swing is not to Wii.

Antikvitet

Scarlet Monastery.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av John:

Scarlet Monastery.

Besserwisser, vilket säkert är felstavat det också!


signatur
1
Skriv svar