This is where we fight! This is where they die!

Inaktiv
This is where we fight! This is where they die!

Jag har hört många gnälla över att den är dålig ...
Puckon!!!

Frank Millers 300 är det bästa man kan se just nu ? på BIO. Bara så ni vet!

Det här är våldsporr på hög nivå och jag älskar varje bildruta ?

Zack Snyders gör alltså Frank Millers råa bilder och korta språk till en episk film, ett måste på bio likväl som ett måste för de människor som vill avnjuta ett grafiskt skådespeleri av en sann mästare.

Varje bildruta har timmar av photoshoppande bakom sig och man ska, för att uppleva filmen maximalt, ta filmen för vad den, nämligen ett konstnärligt mästerverk. Jag skiter fullständigt i de inkompetenta puckon som hävdar att det här är en dålig action rulle. Ni har inte fattat något!

Förväntar du dig en historisk realistisk berättelse kan du genast gå och gräva ned dig under kudden. Detta är helt enkelt en berättelse där män leker med män i en långsam men ack så våldsam, blodsprutande grafisk och testosteronstinn grabbhimmel.

Hela filmen är, för oss grafikfanatiker, som en lång vacker våt dröm. Men okej det händer inte så mycket under den fantastiska ytan, å andra sidan vem ser en Frank Miller film för den djupa storyn?

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/noDqB5i18vo"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/noDqB5i18vo" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

#blogg


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem
This is where we fight! This is where they die!

Damn Right!

Skägg.
10 Chambers

Finns det folk som påstår att 300 är en dålig actionrulle? Bodycounten är ju flera hundra tusen, hur räknar de då?


signatur
Inaktiv

De pratar om lack of story typ


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem
1
Skriv svar