Frets on Fire botar allt

Medlem
Frets on Fire botar allt

Efter att ha studerat 5h matematik så känner man sig redigt trött på hela skiten. Men vad förutom lite #Frets on Fire får upp humöret? Ett par låtar så är jag glad igen, speciellt när man kör igenom den underbara låten Texas Flood... mer sådant borde det finnas till FoF.

En liten uppfixning av bloggframsidan kommer nog... i mån av tid.

#blogg

Medlem
Frets on Fire botar allt

hear hear! texas flood är speciellt underhållande

Inaktiv

frets on fire verkar skit kul men skulle behöva hjälp för när jag ska starta upp det så står det "see the logfile 'C:\Documents and Settings\Hejsi\Frets On Fire\FretsOnFire.exe.log' for details" va ska man göra? någon som kan svara mej snääälla

Inaktiv

frets on fire verkar skit kul men skulle behöva hjälp för när jag ska starta upp det så står det "see the logfile 'C :\Documents and Settings\Hejsi\Frets On Fire\FretsOnFire.exe.log' for details" va ska man göra? någon som kan svara mej snääälla

Inaktiv

frets on fire verkar skit kul men skulle behöva hjälp för när jag ska starta upp det så står det "see the logfile 'C: \Documents and Settings\Hejsi\Frets On Fire\FretsOnFire.exe.log' for details" va ska man göra? någon som kan svara mej snääälla

1
Skriv svar