Hitman: Blood Money

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Frågan är ju om det kommer fler hitman spel eftersom slutet så dör 47.

det gör han ju inte, agent kontakten använde ju bara det där serumet på 47. sedan när hon kysser honom så får han antidote. då är det dags att pressa frammåt när prästen står bredvid och ta honom som human shield.. lägg in några pannskott o döda äckliga rullstols jäveln.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Redaktör
Skrivet av hygienteknikern:

Och man KAN faktiskt trycka ESC under dödssekvensen...

Förmodligen var jag för långsam när jag hamrade alla tangenter för att slippa se samma sega scen för femte gången - trycker man direkt går det i alla fall lite snabbare (men det är fortfarande segt).


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Förmodligen var jag för långsam när jag hamrade alla tangenter för att slippa se samma sega scen för femte gången - trycker man direkt går det i alla fall lite snabbare (men det är fortfarande segt).

grejen är att under de första tio sekunderna (elller vad det nu är) kan du, om du skjuter tre personer i huvudet, återgå till spelet utan att ladda... sen håller jag med om att man borde kunna trycka escape när man vill. samma problem återfinns när man gömmer undan kroppar på diverse ställen, samt laddar om vapnet. smått irriterande ibland.


signatur
Medlem
Skrivet av masterFk:

"... övar man verkligen en opera 10 ggr? Kan dom inte sätta ut tidpunkter ner operan börjar..."

kanske lite OT men, ja, tyvärr är det så jäkligt =D. På den tiden jag stod på scen var det inte ovanligt med tio timmars repetitioner....med så klart rökpauser och softande i omklädningsrummet/logen. just den banan fick mig att flina igenkännande just av det faktumet. sen är det ju så klart kanske mest gjort för at man ska kunna klara av banan, men det känns som "på riktigt".


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Redaktör

Operasångare som röker?! Kanske borde börja intressera mig, Tom Waits-bröl är aldrig fel.


signatur
Inaktiv

Ja allt är väl bra förutom kontrollerna som är vidriga, jallafall i demon men det kanske bara var jag som inte var van??


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

12
Skriv svar