iPod-vitt

Skägg.
10 Chambers
iPod-vitt

#Apple var nere på knäna, deras datorer sålde som skit eftersom endast förvirrade grafiker tyckte om dem. Men, eftersom de varit med sedan de första datorerna knåpades ihop var de lika svårutrotade som kackerlackor.

Fem år senare leder de mp3-spelarmarknaden och deras datorer är hetare än någonsin. "iPod" har blivit synonymt med spelare av mp3-grunkor och färgen vitt, podcasts tar över internetradio och iTunes kränger mer musik än din lokala skiv-dealer.

Skulle jag plugga marknadsföring vore praktik på Apple en dröm.

#blogg


signatur
Medlem
iPod-vitt

Aldrig fattat detta med vitt, eller Ipod för den dellen. Just nu känns det som allt elektroniskt ska vara vitt. Vita telefoner, Vita konsoller (både stationära och handhållna) osv.

Men detta med podcast känns ganska löjligt... vad jag förstått är det väl bara en helt vanlig mp3 fil av vad det nu var man gjorde. Så vad har det med ipod att göra?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Har alldrig gillat Apples grejjer, varför köpa en iPod när en annan mp3 kan vara dubbelt så bra o billig.

O helst föredrar jag svarta grejjer

Skägg.
10 Chambers

Det som gör det till en "podcast" är prenumreringsmöjligheterna i iTunes, thats bout it. Äger faktiskt en iPod då jag alltid gillat gränssnittet.


signatur
Medlem
Skrivet av Doze:

Har alldrig gillat Apples grejjer, varför köpa en iPod när en annan mp3 kan vara dubbelt så bra o billig.

O helst föredrar jag svarta grejjer

[http://www.dvdfr.com/images/anecdotic/13102005_ipod.jpg] :crazy:

Dessutom så är dom helt okej... har en iPod video med 60 gig minne. Den funkar hur bra som helst.


signatur

Submission is for the weak

1
Skriv svar