ArenaNet stänger över 1000 Guild Wars-konton

Robot
ArenaNet stänger över 1000 Guild Wars-konton
Medlem
ArenaNet stänger över 1000 Guild Wars-konton

Ner med fusket ! ^^


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Om man tycker det är så tråkigt att levla/tjäna pengar så att man fixar ett bot-program så är det väl dags att lägga ned med spelet?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Om man tycker det är så tråkigt att levla/tjäna pengar så att man fixar ett bot-program så är det väl dags att lägga ned med spelet?

Många av bot-användarna är guld-farmare som säljer guld över ebay.

Medlem

Skänt att bli av med idioterna.

Inaktiv

hur fan funkar det med bottar.....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Bottarna går en vis route om och om igen och dödar fiender och plockar upp loot och guld, och så tillbaka till staden och ut igen och så forsätter det så, vissa bottar är tillochmed programerade att sälja lootet till andra spelare (ganska avancerat )


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Om man tycker det är så tråkigt att levla/tjäna pengar så att man fixar ett bot-program så är det väl dags att lägga ned med spelet?

levla till 20 gör man väll bara på några dagar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Bab
Medlem

Förekomsten av den här typen av bottar och liknande för att motverka tråkig grinding tycker jag säger en hel del om spelet. Dels att folk tycker det är så tråkigt att dom tar fram verktygen och dels att spelet är så enformigt linjärt att det går att ta fram bottar som auto-grindar. Lustigt dock att GW drabbas. Jag minns det som ett mer PvP inriktat spel där PvE grindingen var bara en del.

Nåja. GW ligger iallafall på min lista över "mest bortkastade pengar på PC-Spel". Det va inte dåligt eller så... det va bara inte roligt.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

1
Skriv svar