Demo av Hitman: Blood Money släppt

Medlem
Skrivet av strdfghtr:

Jag är ju helnöjd, bara en sån enkel sak att man kan springa ifatt folk och putta ner dom på backen....om man nu bara kunde stampa dom i huvudet efteråt så vore det ju kanon.

Var tog funktionen som gör att man kan skadeskjuta folk så dom ligger och kvider vägen? va ju bra att man bara behövde skjuta folk en gång, efter en eldstrid kunde man ju gå och välja att bara skjuta målpersonen.

Putt-funktionen är jättebra vid höga höjder må jag säga
Och angående skadeskjutning så funkar det ganska kasst, men ibland händer det att vissa lägger sig när och kvider... efter ett antal skott

Själv tycker jag spelet är grymt men att intro-banan är lite halvtråkig.
Mumsiga vapen... mumma

Medlem
Skrivet av bleak:

ååå så satans otroligt vacker låt !! Intro/menylåten

Vad heter den? Vet att Peter Jöback sjunger en version av den "åå, mariiiiia," typ

Menar du Santana-Maria Maria?!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

musiken finns här:
http://www.sumthing.com/catalogue_ItemDetails.aspx?p1=246

han som gjort musiken har gjort musiken till föregående titlar å.. o han heter Jesper Kyd.
så det är ingen musik ni hittar på nätet, kanske efter 30e maj då soundtracket släpps

Medlem

alltid kul att vara 47


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

nån som vet när spelet går guld?


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv

Är det inte ave maria? En massa folk har gjort covers på den. Fortfarande ingen som vet felet på mitt problem?

Edit: tror det e bach som gjort orginalet.

Inaktiv
Skrivet av bleak:

ååå så satans otroligt vacker låt !! Intro/menylåten

Vad heter den? Vet att Peter Jöback sjunger en version av den "åå, mariiiiia," typ

Låten heter Ave Maria och finns i en mängd olika versioner.

Inaktiv

jo kollade upp låten.. ave maria vad det ja

Medlem

Kul demo, spelet verkar bli ballt. Den roligaste detaljen var självklart tidningsurklippen på slutet!

Sen om musiken, för att vara petig så är det korrekta namnet "Ellens dritter gesang", skriven av Schubert. Men i folkmun så kallas den nästan uteslutande för Ave Maria, på grund av den lättigenkännliga raden som inleder och avslutar varje vers.

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Fler än jag som hade problem med grafiken, bla skuggorna som går in i huset, svårt att se väggar mm på vissa ställen. I övrigt så flöt på riktigt bra också (1024x768 på en A64 3200+ med 1024 MB RAM och 9800 XT).

Jag har väldiga problem med skuggorna.

Men antar att det är mina Omega Drivisar (6.3) som muppar sig. Orkar dock inte installera nya så låter detta demo vara.

Medlem
Skrivet av Rincewind:

nån som vet när spelet går guld?

På fredag enligt FZ Kommande spel


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Det är guld sedan någon vecka ungefär.


signatur
Medlem

Fy fan vad bra det var, helt klart ett kommande köp!!!!111elva

Medlem
Skrivet av LannY:
Skrivet av Rincewind:

nån som vet när spelet går guld?

På fredag enligt FZ Kommande spel

Spelet gick guld för ett tag sen, det dröjer dock lite till innan det finns på hyllorna. Har spelat fullversionen hos en polare och det var väldigt roligt, ska lätt köpa det!

Jag säger bara detta, han som sade detta lir skulle bli en flopp kan gå och lägga sig :D! Minns inte vem det var hehe


signatur
Medlem
Skrivet av Pettor:
Skrivet av N3m35i5:

Fler än jag som hade problem med grafiken, bla skuggorna som går in i huset, svårt att se väggar mm på vissa ställen. I övrigt så flöt på riktigt bra också (1024x768 på en A64 3200+ med 1024 MB RAM och 9800 XT).

Jag har väldiga problem med skuggorna.

Men antar att det är mina Omega Drivisar (6.3) som muppar sig. Orkar dock inte installera nya så låter detta demo vara.

Problem löst mao, kör med samma drivare :).


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Haha upptäckte att man kunde vänta en stund på demot, tills ganstern eldar upp stackaren med ögonbindel...Ett vittne mindre och en kula mindre slösad

Medlem

strdfghtr en lönmördares uppgift är att döda så få som möjligt så bra som möjligt och utan vittnen... och snubben du lät brinna upp va en oskyldig advokat.. ajaj ser inte bra ut i ditt protokoll

Medlem

Haha jag tog min hagelbössa och blåste skallen av han istället men fick 2 i ett skott Ska nog köpa spelet till 360 på fredag

Medlem
Skrivet av Famest:
Skrivet av LannY:
Skrivet av Rincewind:

nån som vet när spelet går guld?

På fredag enligt FZ Kommande spel

Spelet gick guld för ett tag sen, det dröjer dock lite till innan det finns på hyllorna. Har spelat fullversionen hos en polare och det var väldigt roligt, ska lätt köpa det!

Anser inte att när det går guld är intressant då det redan gått guld och är ute på fredag.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
Skrivet av strdfghtr:

Haha upptäckte att man kunde vänta en stund på demot, tills ganstern eldar upp stackaren med ögonbindel...Ett vittne mindre och en kula mindre slösad

Helt klart en flört med Reservoir Dogs Jag diggade det hehe

Saknades bara Stuck in the middle-låten


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

strdfghtr en lönmördares uppgift är att döda så få som möjligt så bra som möjligt och utan vittnen... och snubben du lät brinna upp va en oskyldig advokat.. ajaj ser inte bra ut i ditt protokoll

Advokater är aldrig oskyldiga i såna där miljöer

Förresten, vilka är det som är oskyldiga på demot, Alla tjejer har jag fattat, advokaten är nog det, men hur är det med kemisten?

Antar att huvudsaken är att inte lämna levande vittnen. I fullversionen kan det säkert vara bra att använda vapen med olika kalibrar hela tiden, samt att ha olika tillvägagångsätt. Tex en proffsig skytt som bara skjuter headshots på fyra uppdrag i sträck kanske inte är så bra, kanske bättre att spela "klantig" ibland med mycket slaffs bara för att förvilla utredarna?

Medlem
Skrivet av LannY:
Skrivet av Famest:
Skrivet av LannY:
Skrivet av Rincewind:

nån som vet när spelet går guld?

På fredag enligt FZ Kommande spel

Spelet gick guld för ett tag sen, det dröjer dock lite till innan det finns på hyllorna. Har spelat fullversionen hos en polare och det var väldigt roligt, ska lätt köpa det!

Anser inte att när det går guld är intressant då det redan gått guld och är ute på fredag.

Det var ju du som sa att spelet går guld på fredag, vilket det inte gör :P.

Går guld = 100% färdigutvecklat.

Medlem

ahhh... missade ett ord, nice
Skulle självklart stå "Släpps på fredag enligt FZ Kommande spel"


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Helt underbart!


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem
Medlem

Love it! Want it! Pay for it! Play it!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

JB
Medlem

jävligt impad av art-directorn som tänkt ihop introt med menyn och musiken. A+

Länge sen jag såg något så snyggt i ett spel O.o
Rent konst-mässigt... Blev glad att se något annorlunda i den konst som spel kan vara. Action musik finns det gott om tex. Var gött att inte höra actionmusik till detta spelet. Genialiskt vinklat från AD imo

Angående musiken: Har kollat in ca 20 versioner på ave maria. De som var mest lika i min smak, var dessa:
Céline Dion - 06 - Ave Maria.mp3 4:55 min
Schubert - Ave Maria (Instrumental).mp3 4:51 min

Inaktiv

Fan det funkar inte för mig. Det stänger av sig efter andra videon. precis när tredje ska börja. har testat o installera om och ladda hem på nytt men inget hjälper. vad ska jag göra? jag har även testat att uppdatera dx.

mvh
krille

Medlem

Jag har Ati Radeon x800 series grafik kort och det funkar utmärkt för mig.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

123
Skriv svar