15 minuter från Metal Gear Solid 4

Robot
Inaktiv
15 minuter från Metal Gear Solid 4

Ge mig det! - Bara jag som skrattade åt "muu" som robotorna sa?


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv
Inaktiv

haha...sjukt att robotarna skrek muu hela tiden ja

men det var juh inga robotar...
va heter det......bah...

benen hadde juh blod och muskler...
sprutade blod och allt....

men det var sjukt snyggt....
kul när melonen smittade av sig av färgerna på hans ben


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

måste köpa en ps3 så jag kan spela igenom det här. Har spelat alla metal gear spel så jag kan inte missa detta


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Cyborgs, eller har jag fel? :/

Medlem

snake börja blir gammal


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Porr, ren porr! Snuskigt bra ser det ut.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Nu är det dags för mig att uppgradera från Playstation 1 till Playstation 2. Har ju fortfarande två titlar kvar att spela innan det är dags för denna.

Men av det här fick man ju stånd.

Medlem

Damn. Påkostat. Men jag har fortfarande inte provat ett enda av spelen så jag har ingen aning om ifall det är kul i övrigt.

Medlem

Varför dessa cyborgs ger ut "muu" ljud är pga att man ska bli distraherad i kriget och tänka på något annat. Riktigt skruvat och grymt faktiskt! Men det är ju Kojima, helt briljant!

Inaktiv

haha var ett jäkla råmande. lät som kåta kossor/tjurar

Inaktiv

MG Ray ljuden är mycket bättre :P. Ska det inte komma nån stor MG också? Blir inte MGS utan det.


signatur
Inaktiv

Grafiskt snyggt.. Lätt att man ska kolla in det när man väl har köpt ps3.. 2007


signatur

Bättre sent än aldrig!

Inaktiv

Några plus och minus då:

+ Raiden verkar ha blivit tuffare än sist.
+ Grafiken är så GRYM.
+ Trailern avslöjade inte allt för mycket.
- Finns inga, det enda minus är att Snake håller på att dö. Men i och för sig så kan det ju komma ett Metal Gear Solid 5, där man spelar som Big Boss än en gång.

Medlem

MG4 . Ser as grymt ut läktar efter det:D8)

Medlem

Det kommer bli så öerhört bra, Final Fantasy XIII och detta kommer vara PS3's stoltheter, dom ser äckligt bra ut.

Jag hoppas bara dom skrotat kontrollen och den kassa kameravinkeln, de borde verkligen förnyas (Kan bli ännu bättre än i Subsistence).

Detta techdemot ger en inblick om PS3ans funktioner och MGS4 effekter och teknik:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4568958242675935952&...


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Vafan är det med kossa ljuden ?!? :D.

Inaktiv

Mu Gear Solid


signatur
Medlem

Verkar ju as bra 8) mgs teamet får alltid till gryma trailers för spelen

Medlem

Det som Goldeneye gjorde för N64? Mycket möjligt...

Inaktiv

Kommer bli ett privilegium att spela igenom mgs4, som det har varit med vartenda spel i serien hittils.

Medlem

Verkar bli riktigt bra som resten av serien. Synd bara att trailern inte var på engelska. För karaktärerna är väl inte av asiatiskt backgrund?

Medlem

15 minuter you say?

Medlem

Trailer var riktigt grym, men var det nån annan som hade massa färg pixel fel i filmen, eller var det bara så för mig??

Det där med ko-ljuden från bot´sen, det har han snott från War of the Worlds, där låter tripods också som olika djur!!? Men det får dem låta mer "läskiga", mer levande. Nog därför...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Riktigt häftigt! Har inte spelat MGS3 ännu, men jag får nog ta och göra det innan PS3 kommer.

Medlem

Deprimerande film. Djupt emotionell och sorglig till tusen. Vilken framtid! Har ingen konsoll så komemr aldrig köra det, tyvärr!

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Trailer var riktigt grym, men var det nån annan som hade massa färg pixel fel i filmen, eller var det bara så för mig??

Det där med ko-ljuden från bot´sen, det har han snott från War of the Worlds, där låter tripods också som olika djur!!? Men det får dem låta mer "läskiga", mer levande. Nog därför...

"Snott" är väl inte helt korrekt val av ord. Influerats? Möjligtvis. Är War of the Worlds först med idén om robotar som låter som djur? Nej. Ända tillbaka på Star Wars tiden har man använt organiska ljud på mekaniska saker för att skapa ett mer skräckinjagande uttryck - Screaming tie-fighters någon?

BME
Medlem
Skrivet av EriiiK:

Men i och för sig så kan det ju komma ett Metal Gear Solid 5, där man spelar som Big Boss än en gång.

Metal Gear Solid: Portable Ops är på gång till PSP, där spelar man än en gång Big Boss, Spelet handlar om hur FOX enheten gör revolt (precis som FOXHOUND i MGS1) och som Snake Eater epilogen säger så upplöses Major Zero's FOX (tror inte att han är en av förrädarna dock) efter detta och ersätts av FOXHOUND lett av Big Boss


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Snygg trailer, det är så synd att hideo och Co lägger ned så otroligt mycket tid på story, grafik och allt annat och sedan skiter totalt i att kontrolen och kameran är helt åt helsike. Metal gear serien hade vart så otroligt mycket bättre om de gjort kontrolen bra, nu har den alltid vart rent ut sagt dålig, hade kontrollen vart bra hade MG serien gått från "den mest överskattade spel-serien som finns" till "bland det bästa spel-serierna som finns", så även om trailern var imponerande har jag inga som helt höga förväntningar på MGS4, om de inte ändrar på kontrollen alltså.


signatur

<3

12
Skriv svar