EA intervjuar Dice om Battlefield 2142

Robot
Inaktiv
EA intervjuar Dice om Battlefield 2142

EA intervjuar DICEA? Schizofrent. Dom kan väl släppa information på det gamla vanliga sättet i stället.

Bt
Medlem

"Gör vi ett jättebra spel?"
"- Ja, det gör vi."

Heh, kul idé att det skulle vara statsen som gör bf2 roligt. Snarare så att unlocksen till statsen gör det sämre...


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Hurra! Ännu mer fjortisar som kommer campa flygplatsen för att få bättre stats. tss...

Inaktiv

Hurra! Ännu mer whine på forumet!

Medlem

Man kan ju för fasen inte interljuva sig själv...


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

haha vill gärna inte gnälla men skrattade till när jag läste rubriken "EA intervjuar DICE om Battlefield 2142"

lät lite schizo

Medlem

Just pga att 2142 är baserad på BF2 motorn får mig att nog inte köpa det här spelet. Plus att om Dice gör som med BF2, att dem låter Dice Kanada förstöra spelet inom några månader med sina värdelösa Beta Patchar så är det ju som att kasta pengarna i sjön!!? Om Dice Stockholm lovar att grabbara i dice kanada kontor inte får röra spelet, så kanske jag kan tänka mig köpa spelet! Inte annars!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Man kan ju för fasen inte interljuva sig själv...

EA gör det omöjliga... eller ngt..


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Låter kul! Kul kul kul! Give me!

Medlem

Tycker det verkar bättre och bättre hela tiden men ställer mig på den fundersammasidan ändå

Inaktiv

Jag är fortfarande skeptisk till det här, men vem vet det kanske blir skitbra.

1
Skriv svar