Titan Quest-demo släppt

Medlem

Rätt trevligt, men verkade inte finnas sp mycket spells om man inte kan välja fler masteries senare, redan på lvl 6 kunde man få de flesta spells, iallfall på earth. Visst man kunde inte fp alla uppgraderingar osv.

Trevlig miljö endå, fast lite variation hadde ju inte skadat, dock dök min fps rakt ner i havet så fort det blev natt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

QRT
Medlem

Över förväntningarna, riktigt roligt spel.

Medlem
Skrivet av Meep:

Jag installerade skit men nu går den inte att ta bort setupfilen krashar

och jag får detta felmesset

Error Code: -5006 : 0x80070057
Error Information:
>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1209)
PAPP:Titan Quest
PVENDOR:Iron Lore (##ID_STRING32##)
PGUID:412B69AF-C352-4F6F-A318-B92B3CB9ACC6
$11.50.0.42618
@Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 232.64

Låter som du behöver installera senaste versionen av directx. Jag fick samma problem med Oblivion första gången jag skulle installara det.

Medlem

Underbart spel, ett måste. Ska köpa collectors edition när det kommer. Kanske en Diablo dödare


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Men va fan, jag kan inte ens installera det, säger att jag inte har tillräkligt med utrymme på hårddisken. Har 10gb ledigt!

Medlem
Skrivet av draep:

Och jag undrar också varför vissa speltillverkar jävlas med att lägga massa filer på andra ställen än instalationsmappen.

Det beror nog på så kallade "profiler" Så alla som spelar på en och samma dator kan få egna inställningar etc. Men Visst kan man tycka att man kan få ett val om det ska bara vara för "en" datoranvändare..8)

Inaktiv

Oh! Det här liret har jag längtat efter! Här ska tankas!!


signatur

War never changes.

Medlem

Har samma problem som KnäckeHäxan, inte tillräkligt med utrymme, har testat på 3 hårddiskar , 70gb, 7gb och 4gb legigt på dem diskarna? ganska skumt?

Inaktiv

Oh nice lir Jag dog rätt många gånger p.g.a brist på healingpotions


signatur

War never changes.

Vilka Diablo vibbar !! :up::up:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Vilka Diablo vibbar !! :up::up:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

WTF

Står att jag inte har tillräckligt ledigt även fast det står

Req: 0(?)
Available: 16gb

Någon som råkat ut för samma?

"I am having the same issue. I have 40+ gig free and the install is telling me not enough disk spack. I tried using the disk space button, got the zero to change to the install size, but the changes wouldn't transfer back to the main install screen."

"I have the same disk space problem. You can see that isn't the hd that doesn't have space, but the installer doesn't seams to recognize the files. The required space is 0. And I've downloaded the zip 2 times. Please, any help?"

Gahhh, dom får göra något illa kvickt, SÅ sugen på att testa spelet!

Sen måste jag bara lägga in några visdomsord från samma tråd.

"What is it about Diablo 2 that when you fight it feels more authentic like when you use a club it thunks them and almost like resistance and clicking you have intense battles. It seems like most these other battle games don't have quick reaction to swinging and in sword battle you click but don't seem to really be hitting as you click.

Diablo 2 which in case you didn't know is the best game ever made ...to date"

Medlem

Demon var förbenat kul. Jag fastnade aldrig för Diablo-spelen men detta är väl basically Diablo med upphottad grafik? Mysigt och snyggt.

Ett av dom bättre demon på länge. Köp? Vet inte, egentligen inte min typ av spel men man vet aldrig.

Inaktiv

Helt ok spel.
Stort plus till alla skills man kan välja.
Minus till questen och cameran.

Inaktiv

Finns ju inge options.txt och de finns ingen sak där de finns redan language :(:(

12
Skriv svar