Pc-GRAW bekänner färg

Robot
Medlem
Pc-GRAW bekänner färg

Hur i H- kan det få så högt? Aja, det var väl ett spel som helt enkelt inte passade mig.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Överhypat POS är min sammanfattning av spelet. Orkade ungefär fem minuter. Fult och tråkigt.

QRT
Medlem

Dömma ett spel efter 5 minuter?

Medlem
Skrivet av QRT:

Dömma ett spel efter 5 minuter?

mm, tänkte detsamma. Man kan omöjligt fått uppleva allt spelet har att erbjuda under fem minuter.
Sedan att spelet inte släppts i butik är en annan sak som man kan disskutera hur rättfärdigat det är att bedömma ett spel man ej betalt för...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ja men de var ju först, och det är ju *det* som är det viktiga

GR är som skumma ostar, man måste lära sig att tycka om det. Tog mig ett bra tag (och lite tjat från polare) så jag skulle bli förvånad om detta säljer tillräckligt bra för att motsvara hypen.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

CO-OP är allt i GRAW. Utan CO-OP skulle det vara rätt tunnt.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Kontot f?ann:

Överhypat POS är min sammanfattning av spelet. Orkade ungefär fem minuter. Fult och tråkigt.

Neej, det är ju snyggt och roligt

Det är dessutom bekräftat att det kommer en patch/addon i juni med nya MP-lägen, map-editor och lite annat godis.

[http://www.ghostrecon.com/uk/newspost.php?id=15483]

Inaktiv

Det är bäst att ignorera alla betyg på alla mainstream spelsajter.
Dom är mutade hela bunten haha, kolla vad folk tycker på olika spelforum istället.

Medlem

Spelet är mycket roligt i Domination mode (mp).
Singleplayer har jag knappt spelat så det kan jag inte säga så mycket om...

Inaktiv

Jag vill ha flera vapen att välja mellan i multiplayer, inte minst i COOP. Det är ju lite det som har varit tjusningen med tidigare UBI-spel så som GR-serien och RVS-serien, att man har en stor arsenal att välja på. Annars är det ju ett helt underbart och suveränt spel!


signatur

Shit happens, then you die

Inaktiv
Medlem

Förstår mig inte på folk som säger att det är fult, vad lirar ni på, en 486:a?

Ge spelet en chans och förvänta er inget Cs-lir.
Själv tycker jag att det är underbart.


signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Medlem

Underbart spel, kommer bli mycket GRAW nu


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

En sak som tar ner betyget lite för mig är, att dom faktiskt sloppade tredje persons vyn på pc


signatur

Nämen!

Inaktiv

meh, skit spel

Inaktiv

En sak jag blir förvånad över är hur snabbt alla dömmer spelet.
Jag tyckte inte heller det var SÅ imponerande när jag satt mig ner med det, men det tar ett tag att lära sig..
När man har vant sig efter ett par timmar blir det mycket roligare!

Inaktiv

Det är ju helt underbart att lira i COOP, fattar inte varför alla FPS-spel inriktar sig mera på COOP! Skitkul att ge order, och att lyda order tillsammans, arbeta i ett lag. Inte som någon jävla skit CS där alla springer runt som kaniner och skuter på allt som rör sig! GRAW ÄR SKITBRA!!!!


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Hmm är coop-delen likadan som den på 360n? Dvs att den har en helt annan story än övriga spelet?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av axelmonster:

Förstår mig inte på folk som säger att det är fult, vad lirar ni på, en 486:a?

Då det saknar AA (Anti-Aliasing) så är det grymt fult...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Jag kör spelet på lägsta möjliga grafik men är ändå nöjd
Att UBI valde att utveckla separat för PC var en genidrag då man slipper en usel konsol-kopia.

Tack!

Medlem

vem bryr sig om recensioner? inte jag iaf, jag anser mej själv som den ultimata recensenten.. tänk om alla sku tycka om samma saker? stackars brud som har 10miljoner killar efter sej, eller alla sku sitta o köra en fiat punto.. smaken är som baken 2 delad och därimellan kommer ganska många

jag tycker spelet har grym spel glädje! det är viktigast i ett spel... sitter ofta o spelar på amigan just för att spelglädjen är stor o inte grafiken..
jag ändra inställningarna i settings filen o det vart bra mycket "renare"
annars är det väll lite grötigt, men det är så det ser ut igenom teknologiska brillor... spelet är gjort så här för att det ska ge rätta känslan.. segt spel? njä det är som det är på riktigt..
ljudet? bästa jag varit med om, sourround system o X-fi grymt..
spelet passar inte alla, ni som gilla fear lär int gilla det här o tvärtom. för FEAR sög enligt mej..
taktik, tänkande, explosiva strider, stora ytor (orsak till "dålig" grafik.. tänk vilken dator du sku ha med en så fet stad o otroligt vass grafik)
jag är hel nöjd!
o snälla ni som bara skriver "Skit" skriv gärna varför..
kort (negativt) svar = fjårtiz

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:

Hmm är coop-delen likadan som den på 360n? Dvs att den har en helt annan story än övriga spelet?

Man spelar hela kampanjen coop, man tar " bara " över ett av ghostsen kan man säga

Inaktiv
Skrivet av [NympH:

"]

Skrivet av axelmonster:

Förstår mig inte på folk som säger att det är fult, vad lirar ni på, en 486:a?

Då det saknar AA (Anti-Aliasing) så är det grymt fult...

*sigh*

Det saknar inte AA, det är majoriteten av 3D-kort som saknar stödet för AA vid bruk av HDR. Köp 'rätt' kort och slå på AA manuellt om det är så viktigt för dig...

Eller better yet, spela i högre upplösning...

Folk som säger att det är fult kan, frankly, inte vara helt kloka.

GRAWs problem är allt annat än att det skulle vara fult eller dålig vapenkänsla.

Medlem
Skrivet av Der Untergang:

[...] kolla vad folk tycker på olika spelforum istället.

Skrivet av Orbek:

ren skit.

Skrivet av wobbler:

meh, skit spel

Skrivet av Kontot f?ann:

Överhypat POS är min sammanfattning av spelet. Orkade ungefär fem minuter. Fult och tråkigt.

Mjo, för de är alltid så välinformerande, eller hur? (Jo, jag vet, jag tog de mest extrema exemplen.. )

1
Skriv svar