SiN Episodes plåtat, tre nya bilder släppta

Robot
Medlem
SiN Episodes plåtat, tre nya bilder släppta

Fortfarande så är de nya längst ner. När ni ändrade sidan kunde ni ändrat det med kanske ?
Eller kanske bara lagt till datumstämpling under bilderna på översikten ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Vi känner till önskemålet. Framtiden får visa om det finns utrymme för att ändra FZ Images sorteringsordning.

Hälsningar,
Peter på FZ-red.


signatur

FZ | Load "Boulder Dash", 8, 1 : Run | Var är Brad S?

Bt
Medlem

En annan sak vore att inte prioritera Sin Episodes så mycket? Är folk så intresserade av det här spelet?


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Hihi, jag är inte så intresserad iaf Om demo kommer så kanske man orkar testa det iaf.

QRT
Medlem

Nej ännu en linjär pangare är inget jag ser fram emot iaf.. men vem vet. Kanske blir superdunder, hoppas på ett demo.

Medlem

Har förbeställt detta, struntar om den är sådär. Kul med spel, för är man gamer så
kan man spela många spel med brister utan att bry sig.

Det bästa budget spelet hittils måste ändå vara Chaser.
Grafiken är inget att hurra över. Fysiken är obefintlig (man hindras ibland av en tegelsten på backen).
Ljuden kan man säkert hitta i ett ljudarkiv på nätet.
Det som gjorde detta spelet till ett av mina Top10 är storyn.
Finns inget spel till som hittils kunnat riktigt mäta sig i den bemärkelsen.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Ja jag uppskattar alltid ett skysst lir utan att haka upp sig på att det ska vara ett "perfekt" spel.. vill man gnälla så kan man gnälla på alla spel och då kan man inte köpa några heller...

DET om nått måste vara värdelöst!!

Desstom kostar det knappa 150:- via steam så...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Hmm... typ $20 per episod och det verkar bli typ 9 episoder. $180 eller ca 1350kr för ett spel. Det är ganska mastigt. Hoppas då att det är bra och långt, så det är värt pengarna.

1
Skriv svar