Vad sjutton har vi gjort?!

Inaktiv

Haha, sidan är ju faktiskt läsbar nu! Lite synd att det ska vara så mycket reklam på förstasidan, annars snyggt.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Ser väldigt fint ut Dock inte i 800x600

Welcome to the future 8)


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Var van med allt det mörka, lättare att läsa i mörkret, men det är är också fint

Klart att man ska ha kvar antal inlägg.

Medlem

Huga! Jag vet inte var jag tycker än. Det kommer ta ett tag att vänja sig. Ser iaf bra ut så här långt.

*börjar pula med inställningarna*


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Gled runt på forumet och plötsligt blev allt silvergrått.. gissa om jag blev chockad.

Hm, kommer inte in på mitt account gamla account, står att password är fel och om jag ska "har du tappat bort lösenordet" saken så passa inte mail eller account name.

Edit: snyggt!


signatur

TT Armor | DFI LP nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice | Gainward 7800GT | 2xMaxtor 300GB | 2xNEC ND3550A | Hiper Type-R 580w | Creative SB Audigy 2 ZS

Medlem

Meh...duger. Snygga färger men något rörig.

Flakmonkey
Skrivet av Nibor:

Gled runt på forumet och plötsligt blev allt silvergrått.. gissa om jag blev chockad.

Hm, kommer inte in på mitt account gamla account, står att password är fel och om jag ska "har du tappat bort lösenordet" saken så passa inte mail eller account name.

Du måste återaktivera ditt gamla konto, du ska ha fått ett mail skickat till den adress du hade i gamla kontot.

Medlem

Vem härmade vem, Sweclockers bygger ju nämligen också om i dagarna


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

hmm.. detta kommer ta ett tag att vänja sig vid.

Inaktiv
Skrivet av Limber:

Supersnyggt, detta har jag väntat på länge. Inte lika dystert som förr, men ändå så att man känner igen sig. Toppen!

Håller med!
Kanon snyggt:up:


signatur

[http://www.rabarbersquad.se/]
[En kravlös community för weekend gamers]

Inaktiv

den gamla var exakt arton gånger bättre enligt en finsk-empirisk undersökning.

Medlem

Jag tycker detta är ett steg bakåt. Förut var det stilrent och snyggt och enkelt att navigera. Nu måste man stå ut med en massa reklam och skit som ligger i vägen och för att komma ned till NYHTERNA som är det viktigaste så måste man förbi en mängd störande brus. Nej detta är ett stort steg bakåt i utvecklingen för dne här sidan..

En sak jag skulle vilja rekomendera är att man får välja att ha tillbaka den gammla LAYOUTEN så man kan hitta något på den här siten...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Måste väl säga det att de nya färgerna var ganska trevliga, dom gamla var ganska gråtråkiga.
En sak jag starkt inte tycker om är dock framsidan. Den känns väldigt kluddrig. Tycker bättre om den förra sidan med alla nyheter bara uppradade. Då slapp man anstränga sig för att läsa nyheterna.

Medlem

Mycket att pula med, tycker FZcrew gjort ett bra jobb. Och dom som inte gillar alla ads så finns det ju alltid Adblock, då slipper man allt sånt skräp

Nya smilisar var också ett välkommet inslag, välgjorda och väl behövda.

Medlem

Redmac, klart man har svårt att hitta, men det har man alltid i början, du kommer vänja dig på en vecka eller så. Har varit med om sidouppdateringar förut, tar ett tag sen tänker man "hur fasen kunde vi klara oss utan?".


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ni som klagar på att nyheterna är för långt ner - kika på [http://www.fz.se/nyheter] . Den ser mer ut som gamla förstasidan.

Medlem

Ingen RSS feed?

Medlem

Filarkivet behöver nog omarbetas, lika jobbigt/tråkigt att leta igenom, men gillar rutan på förstasidan!

Inaktiv

Fan förbannad över signaturen, varför i helvete får man bara ha 150 tecken nu? Alldeles för lite.

Förut:

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice | Gainward 7800GT | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | 2xNEC ND3550A | Hiper Type-R 580w | Creative Soundblaster Audigy 2 ZS

Nu:


signatur

TT Armor | DFI LP nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice | Gainward 7800GT | 2xMaxtor 300GB | 2xNEC ND3550A | Hiper Type-R 580w | Creative SB Audigy 2 ZS

Medlem

Mycket vackert faktiskt, bra jobbat fz
Brukar inte gilla ljusa sidor, men den här är något extra


signatur

#Komsi Mycket mysig kanal med folk från alla hörn av lilla sverige

Jh
Medlem

Trevligt.. trevligt.. fin överaskning


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Inaktiv

Tjaa, inte så pjåkigt
Snygga bananer boys!

Redaktör
Skrivet av LordDaimos:

Gillar inte att man måste scrolla på startsidan för att kunna se nyhetslistan. Tycker det hela känns väldigt plottrigt

Skrivet av redmac:

Jag tycker detta är ett steg bakåt. Förut var det stilrent och snyggt och enkelt att navigera. Nu måste man stå ut med en massa reklam och skit som ligger i vägen och för att komma ned till NYHTERNA som är det viktigaste så måste man förbi en mängd störande brus.

Ni kan ju gå direkt till/rikta bokmärkena mot två sammanfattningssidor för nyheterna:

http://www.fz.se/nyheter/
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/list.fz


signatur
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Redmac, klart man har svårt att hitta, men det har man alltid i början, du kommer vänja dig på en vecka eller så. Har varit med om sidouppdateringar förut, tar ett tag sen tänker man "hur fasen kunde vi klara oss utan?".

Den gammla layouten var helt överlägsen då det var mycket enkelt se alla nyheter och inte som nu då halva sidan täcks av GIGANTISKA bilder och reklambanners. hoppas man kan få ändra i sin profil till de gammla stilen då det var ENKELT att hitta och SKRIVA på sidan...

visst vänjer man sig men den förra stilen var MYCKET mer användarvänlig enligt mig. Sedan kan jag refferera till min utbildning som informationsdesigner och om man ska se vad de rekomenderar och anser är bäst så bryter den här sidan på alla de regler och rekomendationer man satt upp...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nice.
Jäääävligt jobbigt med all reklam bara..


signatur

Jäh..

Medlem
Skrivet av Nibor:

Fan förbannad över signaturen, varför i helvete får man bara ha 150 tecken nu? Alldeles för lite.

Förut:

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice | Gainward 7800GT | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | 2xNEC ND3550A | Hiper Type-R 580w | Creative Soundblaster Audigy 2 ZS

Nu:

Vänta nu, du tycker alltså att det är katastrof för att du inte får visa vilka 'specs' din dator har? Tänk om! Vem fan bryr sig vad du har för dator? =P Försök göra nåt roligt med signaturen istället (även om det också kanske är svårare med så några tecken).

Fråga till FZ-crew: Kommer ni nån gång i framtiden fixa så man kan ha olika skins till sidan? För jag menar... vad tänker ni med när ni sätter en relativt ljusgrå färg på texten med en vit bakgrund? Det ultimata att vila ögonen på är en vit eller en del relativt ljusa färger som ligger på en svart eller relativt mörk bakgrund. En 'färgdesigner' (kommer inte ihåg rätta termen för det just nu) skulle få spel om han såg det här.

Medlem

Kommer att ta tid att vänja sig med alla fadeningar och gråtoner, det som nu är grått borde vara svart bara för gamla tiders skull

De nya funktionerna är efterlänktade.

Medlem

Oho!

Jädrans var snyggt, känns lite mer.... ljusare nu... man ska bli glad när man är på en sida, jag blir glad nu...

Medlem

Å, fy sjutton vad ni skrämde mig. Plötsligt slutar forumet att funka, och en uppdatering skickar mig till en annan sida.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av redmac:

Den gammla layouten var helt överlägsen då det var mycket enkelt se alla nyheter och inte som nu då halva sidan täcks av GIGANTISKA bilder och reklambanners. hoppas man kan få ändra i sin profil till de gammla stilen då det var ENKELT att hitta och SKRIVA på sidan...

visst vänjer man sig men den förra stilen var MYCKET mer användarvänlig enligt mig. Sedan kan jag refferera till min utbildning som informationsdesigner och om man ska se vad de rekomenderar och anser är bäst så bryter den här sidan på alla de regler och rekomendationer man satt upp...

Jojo, annars finns ju "nyheter" avdelningen uppe i länkhörnet, ser ut precis som de gamla nyheterna.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skriv svar