The Bible Online i beta snart

Robot
Ish
Medlem
The Bible Online i beta snart

Herregud... No pun intended..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Hahahaha! Bland det löjligaste jag har läst i år.

Usch säger jag bara.

Medlem

Jag ska vara den romerska legionären som sticker spjutet i den korfästa upprorsmakaren från Nasaret.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Årets spel lätt ska bokas lol xD

Medlem
Skrivet av Gordon Freeman:

Jag ska vara den romerska legionären som sticker spjutet i den korfästa upprorsmakaren från Nasaret.

Sjakk matt Jesu Krist!

Medlem
Skrivet av Sadako:
Skrivet av Gordon Freeman:

Jag ska vara den romerska legionären som sticker spjutet i den korfästa upprorsmakaren från Nasaret.

Sjakk matt Jesu Krist!

Så kan det gå, snickarjävel!

Medlem

Misstänker att spelet kommer fuskas sönder då det är det enda spelet som har Godmode inbyggt.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Misstänker att spelet kommer fuskas sönder då det är det enda spelet som har Godmode inbyggt.

And God said: Maybe there be a in-game console!

Medlem

Hvordan kommer PvP til å fungere? Vend det andre kinnet til?

Medlem

Jag ska spela som Judas!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Sweet! Kommer jag kunna stena elaka barn? Våldta? Mörda? Dränka hela civilisationer bara för jag är lite grinig? I'm game!


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Inaktiv
Skrivet av sultan:

Sweet! Kommer jag kunna stena elaka barn? Våldta? Mörda? Dränka hela civilisationer bara för jag är lite grinig? I'm game!

Detta kommer nog bli det bästa spelet någonsin.

Medlem

Yea! Skitspel, skulle hellre se ett "Jehovah - The game"

Kanske ändrar mig om dom gör det i stil med GTA. GTA 4: Bible stories

Inaktiv

Fan vilket brutalt spel det kan bli om det nu verkligen speglar bibeln korrekt. PEGI 18+ utan tvekan.

Våldtäkter, barnamord, mord, massmord och mycket mer!


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av psydonymous:

Fan vilket brutalt spel det kan bli om det nu verkligen speglar bibeln korrekt. PEGI 18+ utan tvekan.

Våldtäkter, barnamord, mord, massmord och mycket mer!

fuck yea, speciellt gamla testamentet med tidernas storsta, paranoida, motsagelsefulla massmordare


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Det vore asbra om 5:e mosebok kapitel 13 var med: Mission: Your family has converted to pantheism, stone them to death, then burn the enemy city, behead men, women, children and cattle and then burn the city as a sacrifice to your benevolent lord....PRAISE THE LORD-AH!! O.o". 100 spänn på att dom missar det och tar med något om att homosexualitet är en synd istället.

Medlem

Black and white! Black and white! Black and white!

Medlem

Det här måste bara testas FZ! Ser fram emot en bra recension!

Medlem
Medlem

vad ska man säga.... genialiskt ahahah


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Wohoo! Folkmord ahoj!

Medlem

Okej, ytterligare en Travian-klon, som Age of Empires online fast utan 3D.
Ser ut att suga på samma sätt som Travian, och namnet är väl bara till för att locka fanatiker.
Nej tack...

Medlem
Inaktiv

Varför skriva om det här spelet när man vet att typ 90% av svenska befolkningen är ateister? Jag menar man vill ta bort friskolorna i sverige, KD kommer förmodligen försvinna ur Riksdagen och svenska flaggan hotas av europaparlamentet. Det är bara att se i kommentarena liksom. Det finns typ bara hat här. Rätt roligt dock hur man inte vågar spotta på Islam på samma sätt. Varför? Blir man verkligen rädd för dom kanske 1,000 bergstroll som bor i en grotta tillsammans med bin ladin nånstans i pakistan?

Inaktiv
Skrivet av Eravathar:

Det vore asbra om 5:e mosebok kapitel 13 var med: Mission: Your family has converted to pantheism, stone them to death, then burn the enemy city, behead men, women, children and cattle and then burn the city as a sacrifice to your benevolent lord....PRAISE THE LORD-AH!! O.o". 100 spänn på att dom missar det och tar med något om att homosexualitet är en synd istället.

5:e Moseboken kapitel 13 handlar om att man ska inga andra gudar hava precis som en av de 10 budorden. Visst står det att man ska dö men det finns ingen vettig människa i dagens samhälle som tar det seriöst såvida man inte är medlem i IRA eller spelat Paladin lite för mycket i WoW. Som jag sa i min förra kommentar: Det är kul att ingen vågar pissa på Islam lika mycket som man gör med kristendomen. Där kan vi snacka om korruption men vi svenskar vågar inte vara "rasistiska" för islam är tydligen en ras likaså judarna och nazism är samma sak som rasism... Språkkrav i sverige är rasistiskt tänkande! Ge oss mer moskéer ropar Mohammed och vi gör som han säger med svansen mellan bena för ingen vill vara rasist i lilla iran.

Medlem

NICE!!! Fast, ne.
@ Katten_Gustaf
Handlar väl mycket om individ, jag själv bryr mig inte ett sk!t om några muslimtomtar blir arga för att jag "kritiserar" deras religion. Skrattar bara åt dem och deras syn på världen. Tyvärr tänker jag inte rösta på SD men är bra sugen.

Medlem

"Facepalm"


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv

Seriöst?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Varför skriva om det här spelet när man vet att typ 90% av svenska befolkningen är ateister?

90% av svenska folket är varken generaler, troll, poliser, racingförare eller pandor heller men det betyder väl inte att man inte ska skriva om spel som handlar om sånt?

1
Skriv svar