Fallout: New Vegas

Robot
Fallout: New Vegas

Vissa saker är beständiga. Krig till exempel. War never changes. Precis som att inte ens ett kärnvapenkrig kan förändra Las Vegas. Vilket är vad Fallout: New Vegas handlar om.

#fallout-new-vegas, #fallout-3, #obsidian-entertainment, #black-isle-studios


Medlem
Fallout: New Vegas

Me can has Fallout: New Vegas? (>O.o)>

Jag snabbläste igenom det hela, men har dom gjort någon ändring till VATS? Och läste att man måste använda bandage och äta och etc på hardcore, men om man kör på hardcore, dör man själv plus fiender från mindre damage?

Fallout 3 på hard/very hard så är det sjukt hur mycket damage man måste göra för att döda saker o ting.

Medlem

ser bra ut, tror detta kan bli riktigt kul

Medlem

Kanske är dags att ge upp på Gamebryo-motorn då den aldrig har varit bra från första början. Bethesda borde börja använda ID tech 5 motorn till sitt nästa spel då de och ID ändå har samma utgivare.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Kanske är dags att ge upp på Gamebryo-motorn då den aldrig har varit bra från första början. Bethesda borde börja använda ID tech 5 motorn till sitt nästa spel då de och ID ändå har samma utgivare.

Vad jag förstod så är det här sista spelet dom gör med denna motorn

Medlem

Looking good.

Inaktiv

Nice nice. Hoppas bara storyn är episk i detta spelet och inte som i FO3

Medlem

Tror detta kommer bli grymt, en av nissarna skapade New Reno till fallout 2.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

S_Z
Medlem
Skrivet av rmpyro:

Tror detta kommer bli grymt, en av nissarna skapade New Reno till fallout 2.

Finns ju flera gamla "Black Isle Studio"-rävar i Obsidian så de känner ju väl till fallout-världen

Jag gillade Fallout 3 på grund av utforskningsdelen av spelet. Men som RPG var det dock rätt kasst tycker jag och jag störde mig rejält på de få och rätt dåliga röstskådespelarna.

De senaste månadernas nyheter om New Vegas har verkligen fått upp förväntningarna hos mig. Mycket mer dialog, flera quests och mer konsekvenser av ens karaktärs agerande.
Dessutom ett gäng kända skådespelare och förhoppningsvis en större skara personer som står för rösterna denna gång. Av de dialoger jag hört så känns det lovande allafall.

Motorn må definitivt inte vara den bästa på marknaden men med förbättrade RPG inslag tillsammans med förhoppningsvis samma utforskningsglädje om F3 bjöd på tror jag det kan bli en höjdare.

Inaktiv

Man vill inte hoppas för mycket men lite småpilsk blir jag allt.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Låter lovande faktiskt.

Är dock inte särskilt förväntansfull efter att de slaktade KOTORII...nej nu var jag lite elak, KOTORII var ett bra spel det med, men inte alls i klass med ettan.

Hoppas verkligen att det här blir nice!:)

Medlem

Ja! Riktiga sikten!

1
Skriv svar