Guild Wars 2
Hej allesammans har lite funderingar om helgens beta i meilet jag fick så står Friday, April 27, at noon PDT (GMT -7), är det så bra som jag torr då att den börjar i sverige på torsdagen, eller tänker jag åt fel håll? e lite halvkass med tidzonerna.
MVH
Nej, det blir i morgon.
damn
Hej allesammans har lite funderingar om helgens beta i meilet jag fick så står Friday, April 27, at noon PDT (GMT -7), är det så bra som jag torr då att den börjar i sverige på torsdagen, eller tänker jag åt fel håll? e lite halvkass med tidzonerna.
MVH
klockan 21 på fredag är det game on
-Talyren
MVH
klockan 21 på fredag är det game on
Perfekt!
http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/
Skill calculator.
Blir väldigt fundersam nu, står att man är GARANTERAD beta access, men jag har f*n inte fått nåon key från webhallen fast jag köpte spelet för en vecka sen.
Någon som vet hur det ska funka med betan ikväll när man köpt och betalat?
Webhallen skickar ut fodralet som innehåller en cd key som man reggar så var det iaf för mig
Japp det är ett stresstest.. många som inte alls verkar förstå det. Var bland annat någon jeppe på facebook som gnällde över att dom sålt alldeles för många betanycklar...
Jag kom in och skapade en karaktär.. längre än så kom jag inte Men jag väntar glatt på att få njuta lite av spelet. Lite tråkigt att guildwars1-servrarna också drabbas av det här, annars hade man haft något att göra medan man väntade.
Japp det är ett stresstest.. många som inte alls verkar förstå det. Var bland annat någon jeppe på facebook som gnällde över att dom sålt alldeles för många betanycklar...
Jag kom in och skapade en karaktär.. längre än så kom jag inte Men jag väntar glatt på att få njuta lite av spelet. Lite tråkigt att guildwars1-servrarna också drabbas av det här, annars hade man haft något att göra medan man väntade.
Aha, skönt och veta.
Blir väldigt fundersam nu, står att man är GARANTERAD beta access, men jag har f*n inte fått nåon key från webhallen fast jag köpte spelet för en vecka sen.
Någon som vet hur det ska funka med betan ikväll när man köpt och betalat?
Well gällande pre purchase så får du ju koden i boxen av spelet. Jag fick en pre purchase box och allting som behövdes fanns där, om du beställde sen sådan så får du in kod på måndag.
Tror ni det blir vipe mellan varje beta-tillfälle eller bara strax innan spelet släpps?
Saknar att spela min lvl 22 Ranger, hade jävligt kul sista dygnet (Fredagen vart inte mkt gjort på)
Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors
Tror ni det blir vipe mellan varje beta-tillfälle eller bara strax innan spelet släpps?
Saknar att spela min lvl 22 Ranger, hade jävligt kul sista dygnet (Fredagen vart inte mkt gjort på)
enligt deras twitter så kommer det troligen göras en wipe mellan varje beta-tillfälle
Någon som har en update ang CE? Vad som kommer i, hur mycket den kommer att kosta och så vidare?
tror du hittar allt på www.guildwars2.com .. kan nog även hitta på www.webhallen.se
-Talyren
Jag har betalat 1290:- för CE på webhallen.
https://buy.guildwars2.com/collectors-edition där har du vad som följer med.