Medlem

God Jul från oss i Ruthless

Medlem

Kul Klipp!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

min gubbe har damp

Medlem

Hej,

Tänke kolla runt lite snabbt vad som händer i GW2.
Köpte spelet, körde en karaktär till level 10 och sedan kom skolan ivägen så till den milda grad att jag nästan glömt bort att jag äger det.

Vilken server ska man välja, finns det ett bra guild att joina osv? Examens är klara i slutet av Januari

Medlem
Skrivet av meat4u:

Hej,

Tänke kolla runt lite snabbt vad som händer i GW2.
Köpte spelet, körde en karaktär till level 10 och sedan kom skolan ivägen så till den milda grad att jag nästan glömt bort att jag äger det.

Vilken server ska man välja, finns det ett bra guild att joina osv? Examens är klara i slutet av Januari

Du är välkommen till Friskyttarna. Du hittar oss på Gandara.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Tänkte bumpa tråden lite. Finns det fortfarande folk hör som lirar GW2? Tack vare FZ delade ut test nycklarna över helgen så vart jag helt sålt på spelet så slog direkt till i måndags o köpte det för 299kr passade på när CDOn hade det som billigast. Ni kan hitta mig på seafarer's rest nickar Ghostwolfi o Rakanoth.3461 lvl 16 Charr ranger

Medlem

spelar fortfarande och har fortfarande kul med det.. server Gandara..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

En sammanfattning av A-Net om vad som kommer till spelet under andra halvan av året:
Looking Ahead: Guild Wars 2 in 2013

Medlem

Införandet av Guild Missions, WvW/GvG, utökandet avPvP kartor och astora tillfälliga dynamiska events är det bästa med Guild Wars 2 nu. Planer finns också på att få med GW2 i e-sport inom en snar framtid. ECL t.ex.

Vill ni lira med 200 andra svensktalande Guild Wars 2 spelare på Seafarers Rest är ni varmt välkomna till oss i Team Sweden. www.TeamSweden.net


signatur

Team Sweden Gaming < www.teamsweden.net >
Elder Scrolls Online | FF:XIV ARR | Guild Wars 2 | Rift | LoL | SW:tOR

Skriv svar