Borderlands får GOTY-utgåva

Robot
Borderlands får GOTY-utgåva

Måttligt intresserad...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är ett roligt spel om man är mer än 1 person men annars... nej..

Medlem

Spelet: 10/10
DLC: 10/10
Om man ska vara "hater" så är dom lite korta (som alla bra spel). Kört privat version, så nu blir det till å köpa!

Ish
Medlem

Moxxy DLC'n va ju rätt meh.. Zombie island va riktigt kul!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Trevligt trevligt, synd att man redan har allt DLC då.

Moxxi's Underdome Riot var ju som Ish säger rätt mäh, men både Zombie Island och General Knoxx var mumsfillibabba, och Claptraps Robot Revolution ser ut att bli kul. -Mer loot åt folket


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Någon som vet om dom planerar en :2a ??

Medlem

Har redan spelet + alla DLC:er (utom 4:an förstås), men gillar sådana här utgåvor, så det finns risk att jag köper skiten ändå

Skrivet av Cladrius:

Någon som vet om dom planerar en :2a ??

Tror inte att det finns någon bekräftelse på en uppföljare, men det skulle inte förvåna mig om det dyker upp en

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Någon som vet om dom planerar en :2a ??

Skulle det inte bli en trilogi? Slutet är ju hursomhelst väldigt öppet att bygga vidare på.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Fast det roliga med det här spelet är att man kan spela online gratis och man behöver ingen cdkey. Så... egentligen är det pengar i sjön. Fast man får dock ett fint fodral med.

jkw
Medlem

Körde det till PC när det släpptes, var riktigt intensivt eftersom jag körde CO med en polare från första till sista level. Jag var Siren och han var Hunter.

Grymt många timmar skoj, snackar fortfarande på ts3 till och från om vi ska skaffa DLC och nöta igenom det igen. Ypperligt att det kommer en GOTY då!

Till rätt pris kanske det blir till att köra det igen.

Medlem

Blir köp då, bara spelat på lånad kopia, och är ju ett riktigt kul spel. Ser verkligen fram emot 2:an

Medlem
Skrivet av DiDDi:

Fast det roliga med det här spelet är att man kan spela online gratis och man behöver ingen cdkey. Så... egentligen är det pengar i sjön. Fast man får dock ett fint fodral med.

Idiot? Alltså om det finns en lite lite chans att få en 2a lägger jag lätt 500 spänn på GOTY utgåvan! Spelat på en PRIVAT version med alla DLC, SJUKT bra spel så självklart tänker jag stödja skaparna om priset är vettigt.

Tanka spelet, spela det och om det äger som BL gör, köp det när priset är vettigt!

Medlem
Skrivet av DiDDi:

Fast det roliga med det här spelet är att man kan spela online gratis och man behöver ingen cdkey. Så... egentligen är det pengar i sjön. Fast man får dock ett fint fodral med.

Åh herregud...

Själv plockade jag upp det med all dåvarande DLC på senaste Steamrean. Gick på runt 200pix vill jag minnas.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

När släpps Claptraps Robot Revolution DLC?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

När släpps Claptraps Robot Revolution DLC?

Nu i September är det sagt.
Slutgiltigt datum kommer dom trolitvis annonsera under PAX som är nu i helgen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av GenKan:

Spelet: 10/10
DLC: 10/10
Om man ska vara "hater" så är dom lite korta (som alla bra spel). Kört privat version, så nu blir det till å köpa!

Menar du med Privat version?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av GenKan:

Spelet: 10/10
DLC: 10/10
Om man ska vara "hater" så är dom lite korta (som alla bra spel). Kört privat version, så nu blir det till å köpa!

Menar du med Privat version?

Det är WoW ungarnas term för piratspel.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Köpte det härom veckan när det var rea på det via steam. köpte hela kittet med alla 3 dlc för typ 175:-

spelet ca100:-, dlc ca75:-

1
Skriv svar