Gratistesta Champions Online

Robot
Medlem
Gratistesta Champions Online

Provade under gratishelgen och fick klart för mig att det inte var för mig. Men det är en bra trend att MMO blir tillgängliga att prova utan att man ska behöva skaffa sig en testnyckel från någon man känner.

Medlem

Ska nog testa igen, spelade vid release men då sög det.


signatur
Medlem

Klart värt att ta en titt på om ni frågar mig. Det började skakigt men är ett riktigt trevligt spel numera, striderna är skönt actionladdade och dynamiska och man har frihet att skräddarsy ihop precis den figur som man vill spela både utseende och kraftval. Däremot så saknar det fortfarande innehåll i långa loppet om man som frugan inte fastat i ett rollspelsgille.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Köpte det vid release och spelade ca 40 timmar med en kompis. Var väldigt roligt i början med stora möjligheter att customiza din egna karaktär. Dock var spelet svårt buggigt och dom hade nerfat många klasser så pass mycket att du dog hela tiden såvida du inte hade en kompis att spela med.

Ska testa det igen ikväll dock och se om det har blivit mer balanserat


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Installerade i 2,5 timma....skapade en karaktär i 20 minuter....spelade i 5 min....avinstallerade på 1 min....tycker fortfarande synd om min hårddisk....


signatur

The world is not enough - the PC is!

1
Skriv svar