The Witcher 2 får många olika slut

Robot
Medlem
The Witcher 2 får många olika slut

/drool

Medlem

Längtar som f*n
Min favorit sysselsättning var att samla på kort

Medlem

Det kan finnas hur många slut som helst, är spelet lika värdelöst som ettan spelar det ingen roll.

Medlem

Ettan var opolerat och buggigt, men långtifrån värdelöst. Ser lovande ut än så länge.

Inaktiv

Detta kan nog bli det bästa RPGet på väldigt länge! Eller iaf sen The Witcher...

Medlem

Det enda jag inte kan komma över med Witcher är hur man styr gubbe men det är ett mindre problem:
Vill HAAAAA

Medlem

''4 laddningsskärmar'' Gillas Starkt


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av adamius:

Det enda jag inte kan komma över med Witcher är hur man styr gubbe men det är ett mindre problem:
Vill HAAAAA

Att klicka på det ställe dit man vill att han ska gå duger inte, eller?

Medlem
Skrivet av hawk:
Skrivet av adamius:

Det enda jag inte kan komma över med Witcher är hur man styr gubbe men det är ett mindre problem:
Vill HAAAAA

Att klicka på det ställe dit man vill att han ska gå duger inte, eller?

det går att spela på men 1an skulle blivit bättre med ett annat sätt att spela på.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Skärmdumpen ser ut att komma från 90-talet?


signatur
Medlem

Konstigt att det dröjde för FZ att rapportera om detta.
CD Projekt annonserade ut det på Gamescon för ca två veckor sedan.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Lite överdrivet, kan bli fail, men vi får se...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Åke Vader:

Skärmdumpen ser ut att komma från 90-talet?

ööh va? är du blind?

Medlem

hm, 16 slut känns lite mycket. kan de verkligen få alla slut riktigt bra och härliga? annars ser jag bara fördelar. detta kommer bli riktigt fint, hoppas jag

Medlem

Ett av de få PC-exklusiva som verkar bra, enda anledningen till att jag fortfarande dammar av datorn.
Låter riktigt grymt för övrigt, The Witcher var ett riktigt härligt spel, och uppföljaren blir väl ännu bättre.
Köpte Platinum edition för 150kr, ingick no-cd, extra kampanjer, game guide och mycket annat mysigt

Medlem

Det första spelet var ju ingenting annat än briljant, ser verkligen fram mot uppföljaren (och att de översätter nästa bok till engelska så att man får läsa den)...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Ett av de få PC-exklusiva som verkar bra, enda anledningen till att jag fortfarande dammar av datorn.
Låter riktigt grymt för övrigt, The Witcher var ett riktigt härligt spel, och uppföljaren blir väl ännu bättre.
Köpte Platinum edition för 150kr, ingick no-cd, extra kampanjer, game guide och mycket annat mysigt

Uhm det kommer till X360 och PS3 också?

1
Skriv svar