Så tänkte de med nya GoldenEye

Robot
Medlem
Så tänkte de med nya GoldenEye

Kommer köpa detta. Ser ut att bli bra


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Medlem

ser bra ut, förutom att det är till wii. vilket betyder att det..ja.. ser förtaskigt ut..

Medlem
Skrivet av Falckiee:

ser bra ut, förutom att det är till wii. vilket betyder att det..ja.. ser förtaskigt ut..

Det är väl sant för alla konsoler om man jämför med pc...

Medlem
Skrivet av Lazaroth:

Det är väl sant för alla konsoler om man jämför med pc...

Sanningens ord där. Men wii är ju i en klass för sig : )

Medlem

Såg ut att varai väldigt bra grafik för att ett Wii spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Falckiee:

ser bra ut, förutom att det är till wii. vilket betyder att det..ja.. ser förtaskigt ut..

Det som är så bra ju. Wii kan inte prestera grafikmässigt, alltså måste dom göra spelglädjen till något alldeles extra!

Medlem

Skulle köpa det. Om jag nu hade Wii .

Moderator | Testpilot

Stör mig fortfarande på att det är "fel bond" som är med i spelet... But WTH!? Vem bryr sig, bara spelet är bra så


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

- For England, James?
- No, for me.

Medlem
Skrivet av Lazaroth:
Skrivet av Falckiee:

ser bra ut, förutom att det är till wii. vilket betyder att det..ja.. ser förtaskigt ut..

Det är väl sant för alla konsoler om man jämför med pc...

Talat som en äkta fanboy, mycket åsikt men lite tankeverksamhet
Trots att konsolerna har flera år på nacken kan de ändå prestera som en standard-PC om inte bättre.

...De tänkte "mjölk och kakor är precis vad små barn vill ha, och vi har massor med mjölk $$$"
Sämre grafik än originalet (jämförelsevis), mindre banor, färre karaktärer, fel bond, varför skulle man köpa det nu igen?

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Lazaroth:
Skrivet av Falckiee:

ser bra ut, förutom att det är till wii. vilket betyder att det..ja.. ser förtaskigt ut..

Det är väl sant för alla konsoler om man jämför med pc...

Talat som en äkta fanboy, mycket åsikt men lite tankeverksamhet
Trots att konsolerna har flera år på nacken kan de ändå prestera som en standard-PC om inte bättre.

...De tänkte "mjölk och kakor är precis vad små barn vill ha, och vi har massor med mjölk $$$"
Sämre grafik än originalet (jämförelsevis), mindre banor, färre karaktärer, fel bond, varför skulle man köpa det nu igen?

För att det är ett helt annat spel med ett helt annat spelsätt? Varför köpa nya fps spel alls för? Räcker inte quake?..

Tror det kommer bli ganska kul det här faktist, ska bli kul att pröva MP'n!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

För att det är ett helt annat spel med ett helt annat spelsätt? Varför köpa nya fps spel alls för? Räcker inte quake?..

Tror det kommer bli ganska kul det här faktist, ska bli kul att pröva MP'n!

Jag hoppas du spelar dum, annars blir jag nästan imponerad. Nu ska jag dock vara snäll och låtsas att du helt enkelt inte förstår. Anledningen till att man köper nya spel är att man vill ha nya upplevelser, det ska erbjuda mer, remakes köper man för att få avnjuta de klassiska och bästa momenten, fast upputsade till modern standard.

Detta spel är en remake, till reklam och namn, dock har de tagit bort det mesta innehållet. Inte heller kan det kallas nytt då det innehåller gamla banor, gammal design och gammal grafik. Det är alltså det sämsta av två världar, mindre innehåll, sämre grafik och nyheter som inte ens passar.
Men sitter man på ett Wii så kan jag förstå att dina valmöjligheter är starkt begränsade, och det är ju bättre än inget (tror jag iaf).

Medlem

Blir så sjukt förbannad, en remake av första orginalet, som redan va ett perfekt spel. Snacka om att pissa orginalspelets fans i ansiktet. Och finns det ens några seriösa gamers som ens äger en skit konsoll som Wii?

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Tommy_h:

För att det är ett helt annat spel med ett helt annat spelsätt? Varför köpa nya fps spel alls för? Räcker inte quake?..

Tror det kommer bli ganska kul det här faktist, ska bli kul att pröva MP'n!

Jag hoppas du spelar dum, annars blir jag nästan imponerad. Nu ska jag dock vara snäll och låtsas att du helt enkelt inte förstår. Anledningen till att man köper nya spel är att man vill ha nya upplevelser, det ska erbjuda mer, remakes köper man för att få avnjuta de klassiska och bästa momenten, fast upputsade till modern standard.

Detta spel är en remake, till reklam och namn, dock har de tagit bort det mesta innehållet. Inte heller kan det kallas nytt då det innehåller gamla banor, gammal design och gammal grafik. Det är alltså det sämsta av två världar, mindre innehåll, sämre grafik och nyheter som inte ens passar.
Men sitter man på ett Wii så kan jag förstå att dina valmöjligheter är starkt begränsade, och det är ju bättre än inget (tror jag iaf).

Har inte sett någon reklam för spelet så ska inget säga men jag läste däremot förhandstitten där det står ganska klart och tydligt att det inte är en remake!
Även när E3 filmen kom såg man att det inte var någon remake.
Grafiken kan man ju knappast klaga på, då det var jävligt fräscht för att vara Wii!

Vill du ha en fin MP remake så spela GoldenEye Source..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Och finns det ens några seriösa gamers som ens äger en skit konsoll som Wii?

Man är bara seriös ifall man måste spela nya fps och stortitlar hela tiden? Definiera seriös gamer också.

Inaktiv

Ja det var ju kul för tio år sedan....

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Blir så sjukt förbannad, en remake av första orginalet, som redan va ett perfekt spel. Snacka om att pissa orginalspelets fans i ansiktet. Och finns det ens några seriösa gamers som ens äger en skit konsoll som Wii?

så du tycker att det är bättre om man skulle göra remakes av dåliga spel? för dom tål ju att tas upp igen?

Inaktiv
Skrivet av Maltek:
Skrivet av DeSStroyer:

Och finns det ens några seriösa gamers som ens äger en skit konsoll som Wii?

Man är bara seriös ifall man måste spela nya fps och stortitlar hela tiden? Definiera seriös gamer också.

Ja isåfall är jag definitionen av oseriös som aldrig rört ett FPS på konsol och kommer aldrig göra, medans Bejeweled och så högvis mycket annat roligt går varmt på PS3n utan att vara stortitlar, hmm


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar